Singapore Garderforening

Forening nr. 100 – stiftet 3. marts 2003

Om foreningen

Den 3. marts 2003 blev der holdt stiftende generalforsamling i Singapores Garderforening, 24. maj blev foreningen godkendt på De Danske Gadeforeningers repræsentantskabsmøde og 6. juni holdt bestyrelsen konstituerende møde hvor bestyrelsesposterne blev fordelt.
Selvom foreningen hedder Singapores Garderforening, dækker den et stort geografisk område: Filippinerne, Japan, Kina, Vietnam, Korea, Thailand, Indonesien – og Singapore. Der er også et enkelt medlem i Brasilien, et medlem i Grækenland og et medlem i Australien. Bestyrelsen har taget kontakt til Danmarkssamfundet for at få egen fane og til sømandskirken for at samarbejde om arrangementer.
Foreningen har ikke årlige, faste arrangementer. Medlemmerne holder kontakt med hinanden via e-mails og de fleste sammenkomster er uformelle. Man samles til hyggelige sammenkomster eller spisninger og udbygger det lokale netværk. Nærmere oplysninger om foreningen og dens arrangementer kan man få ved henvendelse til formanden eller næstformanden.

Kommende aktiviteter

Besøg foreningens hjemmeside i linket ovenover og se seneste nyt fra foreningen.

Kontaktinformationer

Søren Bo Duvier Nielsen