Frederiksborg Amts Garderforening

Forening nr. 18 – stiftet 12. december 1910

Om foreningen

Frederiksborg Amts Garderforening fejrede i 2010 100 års jubilæum. Foreningen hører, som navnet angiver det, til i Nordsjælland.
Vi har det store privilegium, at Garderkasernen i Høvelte ligger i vores område. Vi har et nært samarbejde med vores regiment.
Foreningens garderstuer ligger på Garderkasernen i kælderen under cafeteriet. Kig ind næste gang, der er „Gardens Dag“!
Foreningen har en meget aktiv skytteafdeling: Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug.
Alle medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforening er medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug. Skyttelavet er medlem af DGI. Det betyder, blandt andet, at man kan have sin våbentilladelse hos skyttelavet – og dermed til en yderst fordelagtig pris.

Kommende aktiviteter

Den 4. maj kl. 17:15
***OBS! Grundet Covid-19 er arrangement udsat. Kontakt foreningen for nærmere information***
Fugleskydning på skydebanen i Frederikssund; Strandvangen 13. Undervejs gør vi holdt og spiser smørrebrød: Tilmeldingsfrist til spisning mandag d. 27. april. Tag godt imod fugleskydningskortsælgerne når de kommer rundt.
Tilmelding til ovenfor omtalte arrangementer til AUG-2011 Morten Olsen: 4049 0363/ 6066 0205 / Moerkoere@live.dk senest inden den angivne tidsfrist. For sen tilmelding til arrangementer, der forgår på Garderkasernen, vil blive afvist, idet regimentet stiller krav om indberetning af hvem der er deltagere, og dertil ønsker man en uges respit.
Den 31. august kl. 17:15

Kontaktinformationer