Frederiksborg Amts Garderforening

Forening nr. 18 – stiftet 12. december 1910

Om foreningen

Frederiksborg Amts Garderforening fejrede i 2010 100 års jubilæum. Foreningen hører, som navnet angiver det, til i Nordsjælland.
Vi har det store privilegium, at Garderkasernen i Høvelte ligger i vores område. Vi har et nært samarbejde med vores regiment.
Foreningens garderstuer ligger på Garderkasernen i kælderen under cafeteriet. Kig ind næste gang, der er „Gardens Dag“!
Foreningen har en meget aktiv skytteafdeling: Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug.
Alle medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforening er medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug. Skyttelavet er medlem af DGI. Det betyder, blandt andet, at man kan have sin våbentilladelse hos skyttelavet – og dermed til en yderst fordelagtig pris.

Kommende aktiviteter

Fugleskydning: Afholdes mandag d. 6. september kl. 17:15 på 50 m skydebanen i Frederikssund. Tilmelding til spisning er obligatorisk! Har man ikke tilmeldt sig spisningen til næstformand MAR-1991 Søren Terp 5154 0957 senest d. 30. august, kan man kun deltage i selve fugleskydningen. Det vil være muligt at anvende MobilePay ved betalingen.

Kontaktinformationer

MAR-92 Kim Olsen