Frederiksborg Amts Garderforening

Forening nr. 18 – stiftet 12. december 1910

Om foreningen

Frederiksborg Amts Garderforening fejrede i 2010 100 års jubilæum. Foreningen hører, som navnet angiver det, til i Nordsjælland.
Vi har det store privilegium, at Garderkasernen i Høvelte ligger i vores område. Vi har et nært samarbejde med vores regiment.
Foreningens garderstuer ligger på Garderkasernen i kælderen under cafeteriet. Kig ind næste gang, der er „Gardens Dag“!
Foreningen har en meget aktiv skytteafdeling: Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug.
Alle medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforening er medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug. Skyttelavet er medlem af DGI. Det betyder, blandt andet, at man kan have sin våbentilladelse hos skyttelavet – og dermed til en yderst fordelagtig pris.

Kommende aktiviteter

Fugleskydning
Grundet Coronavirussituationen er fugleskydningen udskudt til mandag d. 31. august, kl. 17:15. Deltagelse i selve skydningen kræver ikke tilmelding. Men dét gør ønske om deltagelse i spisningen! Man kan kun spise med, hvis man forinden har bestilt mad. Se nedenfor. Betaling for spisning, 100 kr, kan ske ved brug af MobilePay – også gerne forud for fugleskydningen. Husk at udfylde kommentarfeltet med information om, hvad indbetalingen drejer sig om. Vores MobilePay-nummer er: 380414.
Ved dette arrangement inviterer vi ledsagere med. Husk at angive dette ved tilmelding.
Tilmelding til spisning til AUG-2011 Morten Olsen: 4049 0363/ 6066 0205 / Moerkoere@live.dk senest mandag, d. 24. august.

Kontaktinformationer

MAR-92 Kim Olsen