Vestfyn Garderforening

Forening nr. 33 – stiftet 23. maj 1914

Om foreningen

Vores Garderforening blev stiftet den 23. maj 1914 i Nørre Aaby. Foreningens første fane, der blev skænket af foreningens damer, blev indviet den 14. januar 1916.
Vores formål som Garderforening er at vække og vedligeholde kærlighed til konge og fædreland samt at sammenknytte og styrke det gamle kammeratlige bånd blandt medlemmerne.
Med 50 aktive medlemmer afholdes der fortsat årlige arrangementer for vores medlemmer, bl.a. skydning.

Kommende aktiviteter

Bankospil: Husk at sætte kryds i kalenderen tirsdag den 2. november kl. 19.00. Der afholder vi vores årlige bankospil. Det foregår i Lillebæltshallens Cafeteria. Der bliver masser af gevinster. Husk at medbringe en gave til lotteriet til en værdi af ca. 25 kr. Medlemmer af andre foreninger, naboer samt familie er meget velkomne, så mød op til en hyggelig aften.
Skydning: Husk skydning på 15 m i Lillebæltshallen hver onsdag fra kl. 18.30. Kontakt evt. Knud på tlf. 4021 6548.

Kontaktinformationer

Ole Haaning Thomsen