Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Forening nr. 37 – stiftet 6. juli 1916

Om foreningen

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.
Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.
Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Kommende aktiviteter

Skydning *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Den 10. november skydes på 15m. i Ollerup fra kl. 19. Efter skydning er der kaffe og kage og gode historier.
Bowling *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Den 19. november er der bowling for holdet. Der vil vi se, om det kan lade sig gøre som en julefrokost inden. Men må se om det lykkes i disse corona tider.
Hyggeskydning *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Den 24. november i Ollerup fra kl. 19. Der kommer skytter fra Tved, Hesselager og Brændeskov denne aften også. Kaffe og kage efter skydningen.
Generalforsamling *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Den 27. november er der generalforsamling og spisning efterfølgende. Tilmelding til Poul på tlf. 4015 9014. Dagsorden ifølge vedtægterne.
Husk juleafslutning *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Den 8. december på 15m. i Ollerup, for hele familien fra kl. 19 tilmelding til Ole 2043 0120 eller Finn 4032 3438.

Kontaktinformationer

Formand (fungerende)