Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Forening nr. 37 – stiftet 6. juli 1916

Om foreningen

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.
Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.
Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Kommende aktiviteter

Skydning 200m: Hver mandag i august fra kl. 19 på banerne på Rødskebølle. Har du endnu ikke fået skudt Gardernes Landsskydning på 200 så er chancen der nu.
Christiansminde skydningen: Afholdes normalt den sidste søndag i august. I år flyttet til den 19. september. Tilmelding til Ole 2043 0120 eller Poul 4015 9014.
Vingsted skydning: Den 19/9 i Vingsted. Kom derop og deltag, og tag familien med. Der er også skydning for dem. Der er gratis AMM.
Årgangsparaden i KBH er flyttet til søndag d. 10. oktober.
Aktivitetskalender 2021

Kontaktinformationer