Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Forening nr. 37 – stiftet 6. juli 1916

Om foreningen

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.
Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.
Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Kommende aktiviteter

Skydning: Hvis vi må for corona er der 15m. skydning i Ollerup 2. og 4. tirsdag i marts fra kl. 19 og efterfølgende kaffe og kage. Desuden forventer vi regionsskydning i Assens, hvortil der vil være fælleskørsel, samt en hyggeskydning i Hesselager. Nærmere information følger.
Aktivitetskalender 2021

Kontaktinformationer