Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Forening nr. 37 – stiftet 6. juli 1916

Om foreningen

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.
Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.
Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Kommende aktiviteter

200m. skydning
Vi skyder mandage fra kl. 1900, på Rødskebølle skydecenter, patroner kan købes på banen.
Tilmelding til Ole 2143 0120.
Det er en god mulighed for at træne til Landsskydningen og til Vingsted i sep. Måned, så kom ud af busken og deltag det er sjover når vi er flere på banerne og så er det også et Landsstævne år så der kan være enkelte dage hvor vi ikke kan skyde.

Kontaktinformationer

Formand (fungerende)