Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Forening nr. 42 – stiftet 6. marts 1918

Om foreningen

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.
Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

Kommende aktivteter

Skydning
Så er vintersæsonen i gang på ”næsten” normal vis. Selvfølgelig har vi vænnet os til at rende rundt med klud og sprit-dunk. Det skulle vi måske altid have gjort. I kan trygt komme til skydning/kammeratskabsaften der er lovformlig plads til alle, dog kun med 7 mand inde for at skyde af gangen. Det burde ikke være noget pronlem. I Oktober er der skydning tirsdag d. 6. og 20. fra 19 til 21.
Generalforsamling
Husk den ordinære generalforsamling tirsdag d. 27. oktober kl. 18 til 22. Ønsker du at deltage i fællesspisning, så husk tilmelding til Kaj på 2168 1107 eller mail: knt2u@mail.tele.dk. Der er følgende medlemmer, som skal have 40-års tegn: Finn Nielsen Bæk, Hans Frederik H. Henrichsen, Henning Jensen, Verner Møgelmose, Kaj Refslund og Mogens Sørensen. Harald Jensen skal modtage 70-års tegn. Årstegn udleveres kun ved generalforsamlingen iht. gældende vedtægter. Som altid mødes vi i Aunslev Hallen på Kertemindevej. Håver vi ses.

Kontaktinformationer

NOV-66 Kaj Nielsen