Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Forening nr. 42 – stiftet 6. marts 1918

Om foreningen

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.
Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

Kommende aktivteter

Skydning
***OBS! Grundet Covid-19 er/kan/vil dette arrangement blive aflyst. Kontakt foreningen for nærmere information***
Her d. 7. april er der afslutning på denne vinters kammeratskabsaften/skydning. Det er sjovt at skyde om kap med andre gode skytter, så kom og vær med denne aften. Vi skyder i Aunslev Hallen på Skydebanen. Der snakkes nok mere, end der skydes. Jeg har skaffet nogle umulige skiver – men alle har de samme chancer for at vinde æren. Husk at denne aften er med ledsager og fælles spisning. Tilmelding nødvendig til Kaj på 2168 1107 eller knt2u@mail.tele.dk.

Kontaktinformationer

NOV-66 Kaj Nielsen