Nordfyns Garderforening

Forening nr. 51 – stiftet 5. august 1924

Om foreningen

Nordfyns Garderforening blev stiftet den 5. August 1924, foreningens formål er ,at værne om det sammenhold man fik under tjenesten. Garderstuen har til huse i Særslev Skytteforenings lokaler, hvor der vinteren over skydes flittigt ligesom der også bowles flittigt i Otterup Bowlingcenter. Vi inviterer også til sommerture og foredrag hvor damerne er med ligesom til bowling og skydning.

Kommende aktiviteter

Skydning: Husk at vi starter skydning til landskydning efter nytår. Første skydning er torsdag den 13/1 kl. 18.30. Vi skyder i Særslev Skytteforenings lokaler, Østergade 24B, Særslev, 5471 Søndersø. Kom I bare alle fra nær og fjern – I er alle velkomne hos os. Vi skyder først, og har derefter fællesspisning og socialt samvær. Det plejer at være en rigtig hyggelig aften, hvor vi alle har det sjovt. Ingen kamp om nogen præmier. Tilmelding til Okt. 80 Renè Rasmussen senest den 10/1 af hensyn til bestilling af mad på tlf. 2168 9687, dytbaat1@gmail.com

Kontaktinformationer

René Rasmussen