Nordfyns Garderforening

Forening nr. 51 – stiftet 5. august 1924

Om foreningen

Nordfyns Garderforening blev stiftet den 5. August 1924, foreningens formål er ,at værne om det sammenhold man fik under tjenesten. Garderstuen har til huse i Særslev Skytteforenings lokaler, hvor der vinteren over skydes flittigt ligesom der også bowles flittigt i Otterup Bowlingcenter. Vi inviterer også til sommerture og foredrag hvor damerne er med ligesom til bowling og skydning.

Kommende aktiviteter

Skydeudvalget i Nordfyns Garderforening arrangere en sommerskydning/fest Lørdag den 9/7-2022. Det kommer til at ske i Særslev Skytteforenings lokaler, Østergade 24, Særslev.
Vi mødes klokken 9.30 til kaffe og rundstykker derefter skydning for dem som gerne vil skyde ellers socialt samvær for resten, det gælder ikke om at skyde men at være sammen med andre gardere. Ca. klokken 12.30 vil der blive serveret en buffet, på nuværende tidspunkt er der ikke nogen pris men den kan man få ved tilmelding. Skydning og buffet samt drikkevarer skal der betales for af hver enkelt person, kaffe og rundstykker samt pålæg der til er betalt.
Arrangementet er for alle medlemmer samt deres ledsager, jo flere jo bedre hygge. Håber at mange af jer vil komme og være med til en dejlig dag, med skydning og socialt samvær.  Der er også plads til jer der ikke ønsker at skyde, i er meget velkomne.
Bindende tilmelding til Okt. 80 Renè Rasmussen senest den 26/6-2022 af hensyn til mad bestilling, da vi gerne skal undgå madspild.
Tilmelding til dytbaat1@gmail.com eller telefon 21 68 96 87.    Håber på en dejlig dag med jer gamle gardere plus fruer.

FOREDRAG:
Nordfyns Garderforening inviterer hermed sine medlemmer med fruer til et foredrag Lørdag den 20/8-2022. klokken 9.00.
Foredraget bliver afholdt af tidligere kaptajn Jens E. Christiansen og hedder Mine 40 år hos A. P. Møller Mærsk Rederi.
Det er et spændende foredrag, hvor vi kommer igennem utroligt mange dejlige oplevelser i Jens`s tid hos A. P. Møller.
Vi mødes med vores ledsagere klokken 9.00 til kaffe og rundstykker, hvorefter Jens starter på sit foredrag ca. klokken 10.00 Der bliver en lille pause midt i foredraget og efter foredraget kan man stille spørgsmål til kaptajnen.
Ca. klokken 12.30 bliver der serveret en 3 retters menu til ca 160,00 kr pr. person  fra Skovby Forsamlingshus med efterfølgende kaffe.
Drikkevarer kan købes til fornuftige priser, kaffe og rundstykker når vi mødes klokken 9.00  er gratis.
Bindende tilmelding til Renè Rasmussen tlf. 21 68 96 87 eller mail: dytbaat1@gmail.com senest den 10/8-2022.

Kontaktinformationer

René Rasmussen