Faaborg-egnens Gamle Gardere

Forening nr. 22 – stiftet 27. august 1911

Om foreningen

Faaborgegnens gamle gardere er en lokal forening, der har sin medlemmer i det skønne Sydfyn. Udgangspunkt i Faaborg op til Glamsbjerg mod vest og Vester Skerninge mod øst samt halvvejs mod Odense.
Vi er en gammel forening med over 110 år på bagen, stabilt medlemstal på ca. 85 medlemmer og med en dejlig foreningsånd. Vores største aktivitet er skydning, hvor vi både skyder på 50m. og 15m. med fine resultater.

Kommende aktiviteter

Kammeratskabsaften med skydning: Afholdes i Skyttecentret, Telemarken i Faaborg fredag d. 14. januar. Vi starter med at skyde kl. 18. Herefter spiser vi vores medbragte mad. Kom og vær med til en hyggelig og fornøjelig aften. Øl og vand til de sædvanlige lave priser. De af jer som ikke skyder mere er selvfølgelig også meget velkomne.
Ordinær Generalforsamling: Afholdes i Skyttecentret, Telemarken i Faaborg fredag d. 28. januar kl. 18. Dagsorden iflg. Lovene. Indkomne forslag skal være formanden i hænde senest 4 dage før generalforsamlingen. Emblemer og ærestegn bæres. Under generalforsamlingen er foreningen vært ved en øl eller vand. Efter generalforsamlingen er der  spisning af flæskesteg og derefter kaffe. Drikkevarer til de sædvanlige lave priser. Tilmelding til formanden på tlf. 2172 6665, gerne før den 24. januar. På glædeligt gensyn og Godt Nytår.

Kontaktinformationer

MAJ-68 Peder Olsen