Assenskredsens Garderforening

Forening nr. 66 – stiftet 2. september 1945

Om foreningen

Foreningens formål: Styrke og vedligeholde det gode kammeratskab for hjemsendte gardere. Foreningens virkeområde er begrænset til Assens kommune.
Arrangementer: I en garderforening med et antal på 80 medlemmer er vores faste tilbud til medlemmerne skydning, bowling, julefrokost, foredrag/virksomhedsbesøg og generalforsamling.
Skydning: Regionale skydninger, landsskydninger og Vingsted. I maj måned afholder vi Bryggeriet Vestfyen Cup, en udendørs skydning på 50 meter. Pokaler uddeles, der er glaspræmier og smagsprøver fra det lokale bryggeri, amerikansk lotteri med gevinster sponseret af kommunens erhvervsdrivende. Bowling: Regionsbowling og landsbowling Julefrokost: Vi inviterer vores ægtefæller med i Assens Marineforenings lokaler. Foredrag/virksomhedsbesøg: Hvad der byder sig af muligheder. Generalforsamling: I marts måned. Vi tager vores ægtefæller med. Efter generalforsamlingen serveres kogt torsk.
Samarbejde: Vi samarbejder med Assens Marineforening og Assens Skytteforening omkring lokaler og hjælp til arrangementer, samt samarbejde med de øvrige fynske foreninger.

Kommende aktiviteter

Foreningen har ingen planlagte aktiviteter

Kontaktinformationer

JUL-78 Tom Kristensen