Ringkøbing-Skjern Garderforening

Forening nr. 39 – stiftet 27. december 1916

Om foreningen

Foreningen har ca. 100 medlemmer og aktiviteterne i foreningen spænder over en bred vifte af mange interessante emner. Foreningens årlige generalforsamling bliver afviklet ultimo februar måned, der deltages i De Danske Garderforeningers Landsskydninger både på 15 m. og 200 m., endvidere har foreningen i mange år haft to årlige pokalskydninger sammen med vores naboforening, Garderforeningen for Skjern og Omegn.
To gange om året bliver foreningens medlemmer inviteret til familiebowling, ligesom der næsten hvert år bliver arrangeret en sommerudflugt for medlemmerne med deres familie, turene er typisk et besøg på en interessant fabrik eller institution, det kan også være en tur til en seværdighed.

Kommende aktiviteter

Sommer- / familieudflugt M/K
***OBS! Grundet Covid-19 er/kan/vil dette arrangement blive aflyst. Kontakt foreningen for nærmere information***
Søndag den 24. maj kl. 11:00 til ca. 15:30 på Hvide Sande Skibsværft, Beddinsvej 2, 6960 Hvide Sande.
Kl. 11:00 mødes vi på Skibsværftets parkeringsplads ved kontorfløjen. Derefter er der rundvisning i virksomhedens to afdelinger til kl. 12:30. Hvide Sande Bryghus, Auktionsgade 9, 6960 Hvide Sande.
Kl. 12:30, skal vi til rundvisning og ølsmagning på Hvide Sande Bryghus. Besøget varer også ca. 1,5 time. Vi afslutter med lidt spiseligt kl. ca. 14:00 på Bryghuset, som vi har fået lov at låne til formålet.
Hvis programmet er for langt, er der mulighed for at vælge Værftet fra. Skriv venligst ved tilmeldingen, om du/I ønsker at deltage i hele arrangementet, eller kun den sidste del. Tilmelding, gerne på SMS til Ole på 20450056 eller olbuje@gmail.com  senest 15. maj. Pris for hele pakken: 150,- kr. pr. person, der kan betales på MobilePay 20450056 eller senest på dagen.
Der kan hentes yderlige information om Værftet på  https://hvs.dk/ og Bryghuset på  https://www.hvidesandebryghus.dk/

Kontaktinformationer

Anders Christensen Bjerg