Ringkøbing-Skjern Garderforening

Forening nr. 39 – stiftet 27. december 1916

Om foreningen

Foreningen har ca. 100 medlemmer og aktiviteterne i foreningen spænder over en bred vifte af mange interessante emner. Foreningens årlige generalforsamling bliver afviklet ultimo februar måned, der deltages i De Danske Garderforeningers Landsskydninger både på 15 m. og 200 m., endvidere har foreningen i mange år haft to årlige pokalskydninger sammen med vores naboforening, Garderforeningen for Skjern og Omegn.
To gange om året bliver foreningens medlemmer inviteret til familiebowling, ligesom der næsten hvert år bliver arrangeret en sommerudflugt for medlemmerne med deres familie, turene er typisk et besøg på en interessant fabrik eller institution, det kan også være en tur til en seværdighed.

Kommende aktiviteter

Sommer/Familieudflugt: Søndag den 24. april kl. 10:45 til ca. 15:30. Udflugten går til Hvide Sande Skibsværft, Beddingsvej 2, 6960 Hvide Sande. Kl. 10:45 mødes vi på Skibsværftets parkeringsplads ved kontorfløjen. Derefter er der rundvisning ved Erik Hovedskou i virksomhedens to afdelinger indtil kl. 12:30. Kl. 12:35 fortsætter udflugten hos Hvide Sande Bryghus, Auktionsgade 9, 6960 Hvide Sande. Her skal vi på rundvisning og ølsmagning i bryggeriet. Besøget varer også ca. 1,5 time. Vi afslutter med lidt spiseligt kl. ca. 14:00 på Bryghuset, som vi har fået lov at låne til formålet. Hvis programmet er for langt, er der mulighed for at vælge Værftet fra. Skriv venligst ved tilmeldingen, om du/I ønsker at deltage i hele arrangementet, eller kun den sidste del. Tilmelding, gerne på SMS til Ole på 2045 0056 eller olbuje@gmail.com senest 16. april. Pris for hele pakken: 150 kr. pr. person. Der kan betales på MobilePay 2045 0056 eller senest på dagen. Yderlige information om Værftet på hvs.dk og Bryghuset på hvidesandebryghus.dk
Husk! Husk!
Repræsentantskabsmødet i Holstebro den 20., 21, og 22. maj, alle medlemmer af en Garderforening må deltage i mødet. Tilmeldingsblanket i Garderbladets april nr.
Husk koncerten med Livgardens Musikkorps i Holstebro Musikteater fredag den 20. maj kl. 17:00. Koncerten er åben for alle, og billetter kan købes på www.musikteatret.dk

Kontaktinformationer

Anders Christensen Bjerg