Djurslands Garderforening

Forening nr. 55 – stiftet 7. april 1929

Kommende aktiviteter

Garderskydning
Torsdag den 27. februar fra kl. 18.30 i Skyttehuset, Stenvad Bygade 55, 8586 Ørum. Der skydes på 15 m bane. Medlem jan – 59 Søren Bøystrup er på banen, han giver gode råd til, hvordan man rammer plet. Efter skydningen er der Kirstens kaffe og kage, her er der gardersnak, eller om alt andet, der rører sig i samfundet, du vil ikke fortryde det når du kommer, du vil komme igen. Du behøver ikke at skyde, vi er 10 til 15 gardere med ledsagere sådan en aften. Husk at alle er velkommen, aftal samkørsel med en garder.
Garderskydning
Torsdag den 26. marts kl. 18.30 for alle garder i Stenvad Skyttehus, Stenvad Bygade 55, 8586 Ørum. Her kan du skyde din skydning til landsskydningen på 15. m. bane 2020. Efter at du har skudt, er der kaffe med Kirstens kage til, med livlig gardersnak og hygge. Som altid er alle velkommen, også dig der ikke vil skyde, men som kommer for snakken og hyggen. Garderpiger- børn og børnebørn er også velkommen til en skydning under vejledning af jan.-59 Søren Bøjstrup.

Kontaktinformationer

Peder Byskov