Djurslands Garderforening

Forening nr. 55 – stiftet 7. april 1929

Om foreningen

Vores Garderforening blev stiftet på en generalforsamling på hotel ”Dagmar” i Grenaa den 7. april 1929 med 40 medlemmer fordelt over hele Djursland.
Vores formål som Garderforening er at vække og vedligeholde kærlighed til konge og fædreland samt at sammenknytte og styrke det gamle kammeratlige bånd blandt medlemmerne.
Med 116 medlemmer er vi en aktiv Garderforening med flere årlige arrangementer og et godt samarbejde med omkringliggende Garderforeninger.

Kommende aktiviteter

Bankospil: Fredag den 15. oktober kl. 19 i Skyttehuset , Stenvad Bygade 55, 8586 Ørum Djurs. Vi spiller om kaffe på rækken og 15 ænder på kortet fuld. 3 kort for kr. 50,00, vin og chokolade på amerikansk lotteri, 2 kr. per lod. Efter spillet er der kaffe/te og Kirstens kage, hvor der også skal hygges. Du vil møde garderkammerater til kammeratligt samvær. Inviter familien og venner med, aftal gerne med en garder om samkørsel til Stenvad. Husk at alle er velkommen denne aften.
Generalforsamling: Fredag den 12. november kl. 18.30 på Hoed Kro. Dette er et forvarsel, der sendes mail ud til alle medlemmer, vi har mail adresse på, med dagsorden og tilmeldingsfrist til kogt torsk, eller andet til dig/jer der ikke er til torsk efter generalforsamlingen. Har du fået en mailadresse eller en ny, så send en mail til broeggerskovly@mail.dk så retter vi den til. Mød talstærkt op, tag meget gerne garderpigerne med. Vi har noget der skal indhentes, da generalforsamlingen blev aflyst sidste år.

Kontaktinformationer

Peder Byskov