Djurslands Garderforening

Forening nr. 55 – stiftet 7. april 1929

Om foreningen

Vores Garderforening blev stiftet på en generalforsamling på hotel ”Dagmar” i Grenaa den 7. april 1929 med 40 medlemmer fordelt over hele Djursland.
Vores formål som Garderforening er at vække og vedligeholde kærlighed til konge og fædreland samt at sammenknytte og styrke det gamle kammeratlige bånd blandt medlemmerne.
Med 116 medlemmer er vi en aktiv Garderforening med flere årlige arrangementer og et godt samarbejde med omkringliggende Garderforeninger.

Kommende aktiviteter

Garderskydning: Torsdag den 28. april fra kl. 18.30 i Skyttehuset, Stenvad Bygade 55, 8586 Ørum. Der skydes på 15 m. bane, og der vil være råd og vejledning til alle skytter. Efter skydningen er der Kirstens kaffe- og kagebord til alle gardere og deres ledsagere. Du behøver ikke at skyde, men kom gerne og vær med ved bordet til en gang hyggesnak, måske en garderhistorie fra da du var indkaldt, eller om noget helt andet. Alle er velkommen.
Garderskydning: Torsdag d. 19. maj fra kl. 18.30 i Skyttehuset, Stenvad Bygade 55. 8586 Ørum. Der skydes på 15 m. bane. Der er vejledning på banen, som giver gode råd til, hvordan man får mest mugligt ud af skydningen. Efter din skydning er der Kirstens kaffe/te og kagebord til alle gardere med ledsager(ægtefælde-børn og børnebørn). Du behøver ikke at skyde, men kom og vær med omkring bordet til en gang hyggesnak, måske en gang soldatersnak. eller om meget andet. Velkommen til alle.

Kontaktinformationer

Peder Byskov