Djurslands Garderforening

Forening nr. 55 – stiftet 7. april 1929

Om foreningen

Vores Garderforening blev stiftet på en generalforsamling på hotel ”Dagmar” i Grenaa den 7. april 1929 med 40 medlemmer fordelt over hele Djursland.
Vores formål som Garderforening er at vække og vedligeholde kærlighed til konge og fædreland samt at sammenknytte og styrke det gamle kammeratlige bånd blandt medlemmerne.
Med 116 medlemmer er vi en aktiv Garderforening med flere årlige arrangementer og et godt samarbejde med omkringliggende Garderforeninger.

Kommende aktiviteter

Generalforsamling *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Fredag den 6. november kl. 18.30 på Hoed Kro. Dette er et forvarsel, der sendes mail ud til alle, vi har mailadresse på, med dagsorden og tilmeldingsfrist til kogt torsk, eller andet til dig/jer, der ikke er til torsk, efter generalforsamlingen. Har du fået ny mailadresse, så send en mail til broeggerskovly@mail.dk så retter vi den til.
Garderskydning *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Torsdag den 19. november fra kl. 18.30 i Skyttehuset, Stenvad Bygade 55. 8586 Ørum. Der skydes på 15 m. bane, medlem jan.-59 Søren Bøjstrup er på banen, han giver gode råd, til hvordan man bedst rammer centrum. Efter skydningen er der Kirstens kaffe og kagebord til alle ledsagere og gardere. Du behøver ikke skyde, men kom og vær med omkring bordet til hyggesnakken, der er plads til alle.

Kontaktinformationer

Peder Byskov