Vendsyssel Garderforening

Forening nr. 43 – stiftet 14. maj 1918

Om foreningen

Vendsyssel Garderforening blev stiftet i 1918 og har i dag ca. 125 medlemmer.
Vi holder til i Frederikshavn Skyttekreds’ lokaler på Grønlandsvej 16, 9900 Frederikshavn.
Vi afholder kammeratskabsaftner, hvor vi bowler, skyder og får lidt at spise. Derudover har vi diverse arrangementer rundt i Vendsyssel.

Kommende aktiviteter

Kammeratskabsaften / foredrag
***OBS! Grundet Covid-19 er/kan/vil dette arrangement blive aflyst. Kontakt foreningen for nærmere information***
Grønlandsvej 16, 9900 Frederikshavn. Onsdag d. 1. april kl. 19.00. Denne aften er særlig, da MAJ 50 Rogers Søgaard, vil fortælle om hans spændende karrierer inden for motorjournalistikken, ombygning af en Fiat 127, Tannistesten og mange andre sjove anekdoter. Derudover vil der vanen tro være skydning, kortspil en bid brød og lidt til ganen.
Stiftelsesfest, med byvandring i Skagen (med ledsager)
Torsdag d. 14. maj kl. 17.45
Kært barn har mange navne, Scaven, i ældre tid skrevet Skafuen, Skauffen og nu Skagen. I år slutter vi sæsonen af med en rigtig spændende byvandring i Skagens hyggelige gader.
Merete A Andersen vil guide os gennem gaderne, via havnen, ud til vippefyret, forbi Anchers hus, mens hun blandt andet også fortæller om de gamle skagensmalere, de berømte hoteller, mindestøtten, og meget mere.
Vi slutter aftenen af hos Skaw Bowling, hvor vi skal spise og hygge sammen – og sige tak for en god sæson.
Tilmelding til Ken Normann på tlf. 28717946 – SENEST D. 6. MAJ

Kontaktinformationer