Østvendsyssel Garderforening

Forening nr. 77 – stiftet 16. november 1971

Om foreningen

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening
Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Kommende aktiviteter

Skydning: Torsdag d. 20. januar samt torsdag d. 17. februar kl. 19. Selv om der stadig Corona i DK, fortsætter vi med skydningen, så sigtekornet kan blive finjusteret til regionsskydningen i marts. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler på Vodskovvej 103. Tilmelding senest 2 dage før til: Kim Tøttrup på tlf. 4085 0415 / 2498 8900, nyfaurholt@c.dk eller Jacob Dam Rasmussen på tlf. 2448 0186, jdamrasmussen@gmail.com
Bowling: Fredag d. 4 februar samt fredag d. 4 marts kl. 18. Dette foregår et nyt sted denne gang. Vi mødes ved Brønderslev Bowlingcenter, Knudsvej 15, 9700 Brønderslev. Efterfølgende spisning kl. 19. Vær venligst opmærksom på at tilmeldingen er bindende. Tilmelding senest fredag d. 28. til: Johnni Olesen på tlf. 2149 5187, johnniolesen@outlook.dk eller Jacob Dam Rasmussen.

Kontaktinformationer

NOV-93 Johnni Olesen