Østvendsyssel Garderforening

Forening nr. 77 – stiftet 16. november 1971

Om foreningen

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening
Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Kommende aktiviteter

Skydning: Torsdag d. 27 februar 2020
Det nye år er startet. Vi fortsætter selvfølgelig skydningen. Husk, at dette er sidste chance for at få finjusteret sigtekornet inden regionsskydningen. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler. Disse findes på Vodskovvej 103 (ved rundkørslen nord for Vodskov) Der skydes torsdag d 27 februar. 2019. Skydningen starter kl. 19.00.
Tilmelding senest 2 dage før til:
Kim Tøttrup på Tlf. 4085 0415 / 2498 8900 mail: nyfaurholt@c.dk eller
Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 2448 0186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com
Fredag d. 6 marts 2020 kl. 17.00 – Bowling
Der bowles fredag d. 6 februar 2020. Dette foregår et nyt sted denne gang. Vi mødes i Aalborg på Seaport, Strandvejen 7. Der bowles kl. 17.00 med efterfølgende spisning kl. 19.00. Vær venligst opmærksom på at tilmeldingen er bindende. Tilmelding senest fredag d 28 til: Johnni Olesen på Tlf. 21495187 eller mail johnniolesen@outlook.dk eller Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com
Tirsdag d. 10 marts 2020 kl. 18.00 – Regionsskydning
Regionsskydningen afholdes af Østvendsyssel Garderforening. Skydningen foregår tirsdag d. 10 marts kl. 18.00. i Vodskov Skytteforenings lokaler på Vodskovvej 103, 9310 Vodskov. Der skydes efter gældende proportioner. Der vil efterfølgende være spisning med hyggelig kammeratlig samvær. Spisning incl. 1 øl og snaps er 100 kr. Tilmelding til Kim Tøttrup på Tlf. 40850415 / 24988900 mail: nyfaurholt@c.dk

Kontaktinformationer

NOV-93 Johnni Olesen