Østvendsyssel Garderforening

Forening nr. 77 – stiftet 16. november 1971

Om foreningen

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening
Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Kommende aktiviteter

Torsdag d. 29 oktober 2020 samt torsdag d. 26 november 2020 *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Skydning: Efteråret er over os. Traditionens tro genoptager vi derfor skydningen, så sigtekornet kan blive finjusteret til regionsskydningen. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler. Disse findes på Vodskovvej 103 (ved rundkørslen nord for Vodskov) Der skydes torsdag d. 29 oktober samt torsdag d 26 november. 2019. Skydningen starter kl. 19.00.
Tilmelding senest 2 dage før til: Kim Tøttrup på Tlf. 40850415 / 24988900 mail: nyfaurholt@c.dk eller Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com
Skydning: Torsdag d. 26. november. Efteråret er over os. Traditionens tro genoptager vi derfor skydningen, så sigtekornet kan blive finjusteret til regionsskydningen. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler. Disse findes på Vodskovvej 103 (ved rundkørslen nord for Vodskov) Der skydes torsdag d. 26. november. Skydningen starter kl. 19. Tilmelding senest 2 dage før til: Kim Tøttrup på Tlf. 4085 0415 / 2498 8900 mail: nyfaurholt@c.dk eller Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 2448 0186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com. Skydningen i 2021 er fastsat til d. 7. januar samt 11. februar.
Skydningen 2021 er fastsat til d 7 januar samt 11 februar.

Kontaktinformationer

NOV-93 Johnni Olesen