Østvendsyssel Garderforening

Forening nr. 77 – stiftet 16. november 1971

Om foreningen

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening
Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Kommende aktiviteter

Generalforsamling for 2020 samt 2021: Lørdag d. 6. november kl. 10.00. Hjemmeværnsgården, Karetmagervej 18, Dronninglund kl. 10. På valg er Morten G Jessen samt Jacob Dam Rasmussen. Morten G. Jessen ønsker ikke genvalg. Foreningen er vært med kaffe og kage. Der vil efterfølgende blive serveret en øl eller vand til kammeratlig hygge efter generalforsamlingerne. Tilmelding senest fredag d. 29 oktober til formand Johnni Olesen på 2149 5187 eller mail johnniolesen@outlook.dk eller sekretær Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 2448 0186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com
Østvendsyssel Garderforenings 50 års jubilæumsfest: Lørdag d. 20. November. Festen afholdes i Møllehuset, Møllehusvej 7, 9340 Asaa. Sæt X i kalenderen allerede nu – Det bliver et brag af en fest. Jubilæumsskriftet er udsendt med indbydelsen, så husk at melde Jer til. Kridt Jeres dansesko, da der vil blive musik under den 3 retters menu, hvor der efterfølgende spilles op til dans. Bestyrelsen kan allerede afsløre, at der vil komme nogle overraskelser gennem jubilæumsfesten.

Kontaktinformationer

NOV-93 Johnni Olesen