Østvendsyssel Garderforening

Forening nr. 77 – stiftet 16. november 1971

Om foreningen

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening
Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Kommende aktiviteter

Tirsdag d. 14. juni kl. 18.30: Virksomhedsbesøg med vinsmagning ved Vingården Allerslyst. Vi mødes ved Vingården Allerslyst, Melvadvej 14 Thorup, 9320 Hjallerup. Aftenen starter med en velkomstdrink. Derefter går vi en tur i vinmarken, og ser på nye og gamle planter. Der er mange årgange, og vi hører om hvordan der dyrkes vin i Danmark. Efterfølgende går vi i vineriet, hvor der fortælles om vinfremstilling og årets gang i marken. Der serveres 2 smagninger samt snack. Varighed ca. 1 ½ time. Besøg eventuelt hjemmesiden www.alderslystvingaard.dk. Pris pr. person 125 kr. Bindende tilmelding senest mandag d. 6. juni til Jacob eller Johnni Olesen (kontaktinfo ovenfor).

Kontaktinformationer

NOV-93 Johnni Olesen