Østvendsyssel Garderforening

Forening nr. 77 – stiftet 16. november 1971

Om foreningen

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening
Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Kommende aktiviteter

Fra barn til borgmester: Foredrag med borgmester Mikael Klitgaard. Onsdag d. 22/9 kl. 19 i byrådssalen på Brønderslev Rådhus. Venstre borgmester Mikael Klitgaard har Været borgmester siden 2002. Dog med en pause i årende fra 2009 – 2013. Foredraget med Mikael Klitgaard vil ikke være med meget politisk indslag. Dog kan der ikke loves, at der ikke vil komme en politisk anekdote eller to. Foredraget omhandler Mikael Klitgaard som person. Han vil bl.a. tale om hans barndom og opvækst. Hvilke interesser han havde som ung, hvilket arbejde han havde inden han gik ind politik, og hvorfor han valgte den politiske karriere. Rådhuset er vært med kaffe og kage. Pris for deltagelse 25 kr. Bindende tilmelding senest mandag d 13 september til Jacob på jdamrasmussen@gmail.com eller tlf. 2448 0186
Generalforsamling for 2020 samt 2021: Lørdag d. 6. november kl. 10.00. Hjemmeværnsgården, Karetmagervej 18, Dronninglund kl. 10. På valg er Morten G Jessen samt Jacob Dam Rasmussen. Morten G. Jessen ønsker ikke genvalg. Foreningen er vært med kaffe og kage. Der vil efterfølgende blive serveret en øl eller vand til kammeratlig hygge efter generalforsamlingerne. Tilmelding senest fredag d. 29 oktober til formand Johnni Olesen på 2149 5187 eller mail johnniolesen@outlook.dk eller sekretær Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 2448 0186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com
Østvendsyssel Garderforenings 50 års jubilæumsfest: Lørdag d. 20. November i Møllehuset, Møllehusvej 7, 9340 Asaa. Sæt X i kalenderen allerede nu – Det bliver et brag af en fest. Der vil blive sendt en særskilt indbydelse til jer. Kridt jeres dansesko, da der vil blive musik under den 3 retters menu, hvor der efterfølgende spilles op til dans. Bestyrelsen kan allerede afsløre, at der vil komme nogle overraskelser gennem jubilæumsfesten.

Kontaktinformationer

NOV-93 Johnni Olesen