Garderforeningen for Nordjylland

Forening nr. 10 – stiftet 24. marts 1908

Om foreningen

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.
Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:
Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.
Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

Kommende aktiviteter

TIRSDAG DEN 11. FEBRUAR KL. 19.30 KATTESKYDNING.
På Gl. Lindholm Skole arrangerer Skyttelauget den årlige katteskydning, der altid er en hyggelig og munter skydeaften sammen med andre gardere. I aftenens løb bliver den nye Kattekonge udnævnt. Tilmelding senest den 09.02.2020 til oldermand Flemming Hassing, Tlf.  98 38 31 22.

Kontaktinformationer

JAN-80 Olav Vibild