Garderforeningen for Nordjylland

Forening nr. 10 – stiftet 24. marts 1908

Om foreningen

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.
Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:
Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.
Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

Kommende aktiviteter

Tirsdag Den 14. April Kl. 19.30 – Skydning/Kammeratskabsaften
***OBS! Grundet Covid-19 er/kan/vil dette arrangement blive aflyst. Kontakt foreningen for nærmere information***
På Gl. Lindholm Skole Arrangerer Skyttelauget Skydning Og Kammeratskabsaften, Der Altid Er En Hyggelig Og Munter Aften Sammen Med Andre Gardere.
Tilmelding Senest Den 12.04.2020 Til Oldermand Flemming Hassing, Tlf.  98 38 31 22 Hassing.Flemming@Gmail.Com
Fredag Den 15. Maj Kl. 18.30 – Skyttelaugets Generalforsamling:
Skyttelauget Afholder Den Årlige Generalforsamling. Afslutning På Vinterens Skydninger Med Præmie-Overrækkelse. Indbydelse Udsendes Til Alle Aktive Medlemmer Af Skyttelauget. Husk Alle Medlemmer Af Gfn Har Adgang Til Frit Medlemsskab Af Skyttelauget. Du Kan Melde Dig Ind Ved Flemming Hassing Hassing.Flemming@Gmail.Com
Jagtlaugets Generalforsamling:
Alle Jagtinteresserede Gf-Medlemmer Er Meget Velkomne. Der Udsendes Skriftlig Indkaldelse Til Alle Medlemmer Af Jagtlauget. Husk Alle Jagtinteresserede Gf Medlemmer Med Jagttegn Har Adgang Til Frit Medlemskab Af Jagtlauget. Du Kan Melde Dig Ind Ved Jesper Svarre Jespersvarre@Yahoo.Dk

Kontaktinformationer

JAN-80 Olav Vibild