Garderforeningen for Hadsund & Omegn

Forening nr. 40 – stiftet 29. december 1917

Om foreningen

Foreningen har p.t. 40 medlemmer heraf er 26 personer boende i Mariager Fjordkommune, 6 medlemmer i Region Midt Vest, 6 i Region Nordjylland og 2 personer i Københavns Omegn. Foreningen har et fint samarbejde med Marineforeningen i Hadsund, vi mødes to – tre gange om året til en film eller efter foredrag, hvor foreningerne på skift er arrangør. Vores årlige generalforsamling holdes i Marinestuen med deltagelse af mellem 10 – 15 gl. gardere. Tidligere havde vi en årlig fugleskydning ved et af vore medlemmer desvære kom der for få skytter. Gennemsnitsalderen på medlemmerne er omkring ca. 67 år.

Kommende aktiviteter

Foredrag *** OBS! KAN BLIVE AFLYST GRUNDET COVID-19. KONTAKT FORENINGEN ***
Marineforeningen har indbudt til et foredrag d. 10. nov kl. 19. Karsten Olesen (mariner) vil fortælle om sin opvækst og ungdom i Hadsund, sin tid i Søværnet og andre gøremål/oplevelser. Der serveres kaffe og et let traktement – for egen regning. Ledsagere er er også indbudt. Tilmelding til undertegnede senest lørdag den 7. nov.

Kontaktinformationer

Niels Vestergaard