Program 2022

Gardertræf i Fløng
Kammeratskabsaften med ledsager torsdag den 27. januar 2022
Fløng forsamlingshus, Fløng Byvej 12 A, 2640 Hedehusene
Det er efterhånden blevet en fast tradition at de 3 garderforeninger Høje-Taastrup og Omegn, Gl. Roskilde Amt og Søndre Birk afholder fælles vintermøde i januar måned. Således også denne vinter, hvor vi får besøg af forhenværende chauffør ved Kongehuset Søren Sørensen, som vil underholde os med spændende historier og oplevelser fra sin tid ved Kongehuset.
Vi glæder os til at se dig og din ledsager!
Se program her

22. og 23. maj 2022
Repræsentantskabsmøde i Holstebro

13. august 2022
Årgangsparade, sted: Livgardens Kaserne

Kegle- & Bowlingsæson 2022

En ny keglesæson står for døren
Vi genoptager kegleaftenerne efter den lange periode med Covid 19. Nye spillere er velkomne ligesom vi glæder os til gensynet med dem der har prøvet det før. I lighed med tidligere år er den første aften gratis for nye spillere. Vi spiller i Roskilde Keglecenter, Th. Nielsens vej 8B, 4000 Roskilde, tirsdage i ulige uger fra kl. 1900-2100 på følgende datoer:
Januar den 4. og den 18.
Februar den 1. og den 15.
Marts den 1. den 15. og den 29
April den 12. og den 26.
Maj den 10.
Kom gerne med en melding om du kommer på 21563199 eller mail hansboege@gmail.dk

En ny bowlingsæson står for døren
GL. Roskilde Amts Garderforening indbyder nye som gamle spillere, til at møde op sammen med deres koner, til en hyggelig aften. Vi spiller i R.B.C. Ros have nr. 16- fra kl. 19:00 til kl. 20:00. Det koster 60,00 for dem der ikke lejer sko, og 75,00 for dem, der lejer sko. Det er gratis den første aften for nye spillere.
Januar den 12 og 26
Februar den 9 og 23
Marts den 9 og 23
April den 6 og 20