04-11 kl. 19:00
13. august 2022
Årgangsparade, sted: Livgardens Kaserne

Kegle- & Bowlingsæson 2021-2022

En ny keglesæson står for døren
Vi genoptager kegleaftenerne efter den lange periode med Covid 19. Nye spillere er velkomne ligesom vi glæder os til gensynet med dem der har prøvet det før. I lighed med tidligere år er den første aften gratis for nye spillere. Vi spiller i Roskilde Keglecenter, Th. Nielsens vej 8B, 4000 Roskilde, tirsdage i ulige uger fra kl. 1900-2100 på følgende datoer:
September den 28
Oktober den 12 og 26.
November den 9. og 23.
December den 9. og 23.
Januar den 4. og den 18.
Februar den 1. og den 15.
Marts den 1. den 15. og den 29
April den 12. og den 26.
Maj den 10.
Kom gerne med en melding om du kommer på 21563199 eller mail hansboege@gmail.dk

En ny bowlingsæson står for døren
GL. Roskilde Amts Garderforening indbyder nye som gamle spillere, til at møde op sammen med deres koner, til en hyggelig aften. Vi spiller i R.B.C. Ros have nr. 16- fra kl. 19:00 til kl. 20:00. Det koster 60,00 for dem der ikke lejer sko, og 75,00 for dem, der lejer sko. Det er gratis den første aften for nye spillere.
Første gang er: September den. 8 og 22 (den 8. vil der være kaffe/kage og præmie til vores herrehold for første pladsen i B- rækken)
Oktober den 6 og 20
November den 3 og 17.
December den 1 og 15.