Aktiviteter

Torsdag den 9. juni fra kl. 18.00  Trekantskydning på 200 m bane i Toftlund – vi forsøger at arrangere fælleskørsel.
(Tilmelding til ES på tlf. 4058 8007 eller skydning@gf57.dk).
Der er mulighed for en trænings aften.
Ønskes dette, så ring til Egon og aftal dag og tid.
Mød op til en hyggelig dag med gode kammerater.
Fredag den 24. juni kl 18: Grillaften på Ristrup Hovedgård. Formand Niels Erik Kjær, gentager succesen og inviterer medlemmer af foreningen og naboforeninger samt deres ledsagere på helstegt pattegris med tilbehør i smukke omgivelser. Der vil være mulighed for at sparke lidt dæk på de store maskiner og/eller strække ben i parken, alt imens vi hygger os. Prisen for en hyggelig midsommeraften i gode kammeraters selskab er følgende: Medlemmer af Garderforeningen for Aarhus og Omegn og ledsagere er kr. 150,00/deltager, ekskl. drikkevarer. Medlemmer af andre foreninger og deres ledsagere er kr. 250,00/deltager, ekskl. drikkevarer. Bindende tilmelding til Niels Erik Kjær, tlf. 4027 0238 eller e-mail til garderkjaer@gmail.com senest den 3. juni. Indbetaling til reg. 7176, konto 1244558.  Anfør deltagernavn(e) og foreningsnavn ved indbetaling. Tilmelding er først registreret når indbetaling er modtaget.