Nyheder & Arrangementer

Landsskydning 200m: Torsdag d. 26/8 kl. 18.30 på skydebanen i Næstrup. Der vil blive stillet gevær til rådighed. Alle fra Region I er velkommen. Efter skydningen er foreningen vært ved smørrebrød. Tilmelding til Niels Godiksen på 2090 7901 el n.godiksen@mail.dk
Dronningemodtagelse: Mandag d. 30. august kl. 10 i Hanstholm. H.M. Dronningen kommer til Thy, og vi vil selvfølgelig være tilstede, hvor, hvordan og hvorledes vides pt. ikke, da vi ikke har hørt fra kommunen, men vi skal nok informere, når vi kommer tættere på. Ellers kontakt formanden. Vi skulle jo gerne være en pæn lille flok, og foreningen er selvfølgelig vært ved et lille arr. efterfølgende.
Flagdag i Thisted: Søndag d. 5. september: Der er en foreløbig plan som starter kl. 14 i Vestervig Agger Hallen med eftermiddagskaffe, hvor der vil være taler af Borgmesteren og Direktør for Beredskabsstyrelsen Henning Thiesen. Kl. 15 march til Vestervig kirke. Kl. 16 mindegudstjeneste for de faldne, efterfølgende grill på Veterancenter. Nærmere tilgår. Tilmelding senest d. 1/9 til Niels Godiksen 2090 7901 el n.godiksen@mail.dk