Aktiviteter 2. halvår 2021

Bowling aften med ledsagere
Sted: Gatten Bowlingcenter, Lars Larsens Vej 1, Gatten,  9640 Farsø.
Tid: Tirsdag den 5. oktober 2021 kl. 19.00
Vi mødes kl. 18.30.  Efter en times bowling fra kl. 19.00-20.00 (der bliver isat gul kegle) samles vi i Bowlingcafeen, hvor vi skal have 3 stk. smørrebrød og kaffe for en pris på kun kr. 150,00 inkl. leje af sko. Eksklusive drikkevarer.
Der bowles i to præmiegrupper, en dame- og en herre række med præmier for hver 5 deltager, samt når gul kegle er i spids og alle kegler væltes, belønnes deltager med en vinpræmie. Under kaffen vil de udsatte vinpræmier blive uddelt.
Vi håber, som sædvanlig på et stort fremmøde til denne bowlingaften. Du er velkommen til at tage ledsagere med eller kun deltage i fællesspisningen kl. 20.00.
Tilmelding senest tirsdag d. 28. september. 2021 til bowlingformand nov-75 Kristian K. Kristensen på mobil/sms 21 33 35 66 eller mail: dicteesben@gmail.com.

Generalforsamling nr. 107
Himmerlands Garderforening inviterer hermed alle garderkammerater til generalforsamling og julefrokost med ledsagere torsdag den 2. december kl. 18 på Kimbrer Kroen, Markedsvej 8, 9600 Aars. Dagsorden ifølge vore vedtægter udsendes primo november til alle medlemmer via e- mail eller brev. Efter julefrokosten foredrag af (p.t. ikke kendt). Tilmelding til nov-61 Kjeld Sørensen på e-mail:  kjso@stofanet.dk eller SMS/mobil 2174 7775 snarest og senest den 28. november kl. 18. Alle gamle gardere og ledsagere er velkommen.