Stevns Garderforening

Forening nr. 31 – stiftet 20. juli 1913

Om foreningen

Stiftet i 1913 og har i hjemsted i Stevns kommune. Medlemstallet har gennem flere år været på ca. 120. Der er en nogenlunde jævn aldersfordeling, og 30 medlemmer er født efter 1970. 10 medlemmer må betegnes som unge, og har nyligt være indkaldt.
Vi har flere faste arrangementer året rundt. Generalforsamling i marts – fugleskydning i juni – foredrag i oktober samt skydning i vinterhalvåret. Endvidere deltagelse i lokale ”soldaterarrangementer” og øvrige honorære hændelser. Medlemmerne aflægges besøg v/bestyrelsen ved runde fødselsdage o.lign.
Hjemmesiden er altid opdateret med seneste nyt og anvendes som informationsmedie til medlemmerne.
Alle arrangementer markedsføres på hjemmesiden + mail/brev til medlemmerne og/eller annoncering i lokalavisen.

Kommende aktiviteter

Skydning
Der skydes på tirsdage, kl. 1900 – Hotherskolen, 4652 Hårlev – skydekælderen således: 03 DEC – 17 DEC m/Spisning – 07 JAN – 21 JAN – 04 FEB – 18 FEB – 03 MAR – 17 MAR – 31 MAR m/Spisning og konkurrence med Faxe GF.
Har du spørgsmål til skydningerne – så kan du altid kontakte: Skydeleder & Bestyrelsesmedlem: MAJ-73, Leif Larsen, tlf. 4182 0032 mail: leif@stevnsgarderforening.dk
Vel mødt til skydning. Har du ikke deltaget før – eller er det længe siden – så er dette en god mulighed for at teste de gode gamle skydefærdigheder i godt selskab.

Kontaktinformationer

NOV-67 Søren Sørensen