Stevns Garderforening

preben@stevnsgarderforening.dk

www.stevnsgarderforening.dk

• Om vores forening

Stiftet i 1913 og har i hjemsted i Stevns kommune. Medlemstallet har gennem flere år været på ca. 120. Der er en nogenlunde jævn aldersfordeling, og 30 medlemmer er født efter 1970. 10 medlemmer må betegnes som unge, og har nyligt være indkaldt.

Vi har flere faste arrangementer året rundt. Generalforsamling i marts – fugleskydning i juni – foredrag i oktober samt skydning i vinterhalvåret. Endvidere deltagelse i lokale ”soldaterarrangementer” og øvrige honorære hændelser. Medlemmerne aflægges besøg v/bestyrelsen ved runde fødselsdage o.lign.

Hjemmesiden er altid opdateret med seneste nyt og anvendes som informationsmedie til medlemmerne.

Alle arrangementer markedsføres på hjemmesiden + mail/brev til medlemmerne og/eller annoncering i lokalavisen.

• Kommende aktiviteter
    SKYDESÆSON 2018 – 2019

Der skydes på tirsdage, kl. 1900 – Hotherskolen, 4652 Hårlev – skydekælderen således:

2018:  09 OKT – 23 OKT – 06 NOV – 20 NOV – 04 DEC – 18 DEC m/Spisning.

2019: 08 JAN – 22 JAN – 05 FEB – 19 FEB – 05 MAR – 19 MAR – 26 MAR m/Spisning og konkurrence med Faxe GF.

Har du spørgsmål til skydningerne – så kan du altid kontakte: Skydeleder & Bestyrelsesmedlem: MAJ-73, Leif Larsen, tlf. 4182 0032 mail: leif@stevnsgarderforening.dk

Vel mødt til skydning. Har du ikke deltaget før – eller er det længe siden – så er dette en god mulighed for at teste de gode gamle skydefærdigheder i godt selskab.

Følg med på vores hjemmeside – der er altid seneste nyt.

efterårsforedrag

Stevns Garderforening har igen et spændende efterårsforedrag. Torsdag den 25 OKT, kl. 1930 på kursuscenter Klinten, Søndervej 8, 4673 Rødvig-Stevns vil tidligere operativ chef i PET, Frank Jensen fortælle om verden i dag – og de spændinger, der udløser terror. Vi får et indkig i de handlemuligheder, vesten har overfor terrorens trusler – angreb – forebyggelse – opklaring – straf – frygt og virkning.

Frank Jensen er i dag TV 2´s terrorekspert, når truslerne accelererer eller når det frygtelige faktisk sker. Samtidig udgiver Frank Jensen super spændende actionbøger med realistiske indspil på rette niveau og indsigt. Der bliver mulighed for at købe bøger signeret af forfatteren. Læs gerne mere på vores hjemmeside.

Alle garderforeninger er velkomne – tilmelding via vores hjemmeside eller telefonisk til et medlem af bestyrelsen. Pris 100,- kr. incl. kaffe og kage. Der er plads til 125 deltagere – så skynd dig.

Vend tilbage til oversigt