Nordsjællands Garderforening

bo@botoft.dk

www.nsgarder.dk

• Om vores forening

I efteråret 1909 mødtes slagtermester Niels Nielsen, Ølstykke, med nogle gamle gardere på markedspladsen i Frederikssund. De havde alle deltaget i Livgardens 250 års jubilæumsfestligheder. De blev enige om, at de ville starte en garderforening i Frederikssund og indkaldte til en stiftende generalforsamling Fredag d. 3. december 1909 kl.14 på A.C.Petersens Hotel i Frederikssund.

På den stiftende generalforsamling mødte 26 gamle gardere og Nordsjællands Garderforening var en realitet og dens første formand blev initiativtageren, slagtermester Niels Nielsen, Ølstykke.

• Kommende aktiviteter
    Nytårskur

Fredag den 25. januar 2019, på Pedersholm i Frederikssund

STORMØDE – HØVELTE – 4. marts 2019 kl. 18.30

De 4 foreninger i Nordsjælland er gået sammen om et møde i Sergentmessen på Garderkasernen i Høvelte til et meget spændende IT-møde om Cyper-kriminalitet – Hacking – Overvågning. Foredrag af edb-sikkerheds ekspert Peter Flittner der har 25 års erfaring med IT farer/trusler. Senest som direktør i en globalt førende online udbyder af software til overvågning. PF. vil komme med gode råd til hvordan vi sikrer vore computere og smartphones bedst muligt. Arrangementet starter kl. 18.30 med spisning, og deltagelse heri koster 100 kr. Fordi arrangementet foregår på Garderkasernen, må vi bede jer om at være meget præcise ved tilmeldingen med angivelse af, hvem I er, ellers kommer I ikke forbi vagten.

Vend tilbage til oversigt