Høje-Taastrup og Omegn (GF 78)

Velkommen til Garderforeningen for Høje-Taastrup & Omegn

Jon Nielsen
Potentilvej 39
Tlf.: 29 93 16 68
Mob.: 40 21 05 35
jon.nielsen@mail.dk

Næstformand
Morten Hoffmann-Timmol
Frøhaven 24
Mob.: 51 52 09 11
mght@webspeed.dk

Garderstue
Parkskolen
Parkvej 76

Hjemmeside: www.gf78.dk

Foreningsmail: info@gf78.dk

Kort om os

Foreningen blev oprettet 29. november 1976 som forening nr. 78 i Region 5 under De Danske Garderforeninger.

Grundlaget for foreningen var at samle ”gamle gardere” i lokalområdet til forskellige aktiviteter, og derfor var dialogen med de omkringliggende garderforeninger, der naturligt havde dækket hele området, meget vigtig.

Foreningen har godt 100 medlemmer og har som faste aktiviteter: Skydning på 15 meter bane, Bowling, Fugleskydning og Julebanko. Aktiviteterne er alle velbesøgte. Herudover gennemføres fællesmøder sammen med naboforeningerne, som foreningen har et fint samarbejde med.

Foreningens generalforsamling afholdes hvert år i februar måned, hvor medlemmerne også har mulighed for kammeratligt samvær over de traditionelle gule ærter.

Aktivitetskalender

Bowling

I november spilles tirsdagene den 14. og 28. Husk tilmelding til bowlinglederen senest 8 dage før. Jf. aktivitetsplanen på vores hjemmeside.

Tirsdag den 12. (julebowling med spisning). Første bowlingsaften i det nye år bliver tirsdag den 2. januar 2018.

Skydning

Kommende skydeaftener er mandag den 4. december. Nytårsskydning er søndag den 14. januar 2018. Indbydelse bliver udsendt. Første ordinære skydeaften i det nye år er mandag den 8. januar 2018.

Jubilæumsfest

Lørdag den 26. november på Sengeløse Kro. Indbydelse er udsendt medio oktober.

Julebanko

Søndag den 3. december. Indbydelse følger medio november.

Fællesmøde d. 18. Januar.

Der afholdes fællesmøde mellem Gl. Roskilde, Ndr. Birk samt Høje Taastrups garderforening. Her bliver der mulighed for at få en hyggelig kammeratskabsaften, og denne gang i selskab med ”Kammertjener Andersen”, der vil fortælle om hans virke og tætte samarbejde gennem 40 år med Kong Frederik den IX og Prins Henrik.

Vi begynder aftenen med fælles spisning, hvor der serveres en lækker gryderet med tilbehør samt lagkage og kaffe til dessert.

Mødet afholdes, torsdag d. 18/1 kl. 18 i Tåstrup Idræts Center – Café Sofie, Parkvej 78, 2630 Taastrup.

Tilmelding foretages til Jens Crone på jens.crone@gmail.com eller på Mob. 25 25 50 02.

Yderligere om de kommende arrangementer henvises til vores hjemmeside.

Se mere her

Skærmbillede 2015-03-24 kl. 13.18.56