Helsingør & Omegns Garderforening

larsson@skorstensfejeren.dk

www.helsingoergarderforening.dk

• Om vores forening

Helsingør og omegns garderforening er stiftet den 31.januar 1918, foreningen har PT ca. 120 medlemmer.

Foreningen har minimum 4 arrangementer om året, generalforsamling, forårsudflugt, fugleskydning og andespil som de faste, derudover har vi skydeaftener og bowling.

Foreningen deltager i arrangementer lokalt med andre soldater foreninger som  4. maj, Valdemarsdag, Forsvarets dag m.fl.

Foreningen har ved flere lejligheder været vært ved Blå fest arrangementerne.

Bestyrelsens aldersfordeling er fra 26 år til 77 år med de 3 yngste under de 40 år så fremtiden ser lys ud, og hvis nye unge skulle komme til i bestyrelsen, bliver det ikke blandt bar gamle nisser.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

22/1 samt 5/2 + 19/2 skydes der på banerne ved Blokhusvej.

STORMØDE – HØVELTE – 4. marts 2019 kl. 18.30

De 4 foreninger i Nordsjælland er gået sammen om et møde i Sergentmessen på Garderkasernen i Høvelte til et meget spændende IT-møde om Cyper-kriminalitet – Hacking – Overvågning. Foredrag af edb-sikkerheds ekspert Peter Flittner der har 25 års erfaring med IT farer/trusler. Senest som direktør i en globalt førende online udbyder af software til overvågning. PF. vil komme med gode råd til hvordan vi sikrer vore computere og smartphones bedst muligt. Arrangementet starter kl. 18.30 med spisning, og deltagelse heri koster 100 kr. Fordi arrangementet foregår på Garderkasernen, må vi bede jer om at være meget præcise ved tilmeldingen med angivelse af, hvem I er, ellers kommer I ikke forbi vagten.

Generalforsamling

Allerede dagen efter, d. 5. marts afholdes vores generalforsamling i Skydeselskabet, på Stengade i Helsingør, hertil vil du modtage særskilt invitation, med dagsorden etc.

Vend tilbage til oversigt