Haslev og Omegn (GF 52)

Hjemmeside: www.gf-haslev.dk

Skærmbillede 2015-03-23 kl. 22.34.11

Kort om os

Den 15. april 1924 var 11 gamle gardere samlet på Jernbanehotellet i Haslev med det formål at oprette Garderforeningen for Haslev og Omegn. Endvidere havde yderligere 8 gamle gardere givet tilsagn om at deltage.

Med en lov for Ringsted Garderforening som grundlag afholdtes udvalgsmøde den 28. maj, hvor det blev besluttet at oprette Garderforeningen for Haslev og Omegn og afholde stiftende generalforsamling den 18. juni 1924.

Det viste sig at være et godt initiativ, der blev taget, for trods størrelsen har foreningen vist sin berettigelse og garderånden er stadig til stede blandt medlemmerne.

Aktivitetskalender

National Flagdag

Den Nationale Flagdag den 5. september i Haslev markerer og anerkender den fremragende indsats, som danske soldater og veteraner, samt andre af Danmark udsendte, har ydet og yder i en række af verdens konfliktområder. Mød op og deltag i arrangementet med start fra P-pladsen ved Haslev bibliotek kl. 18.15.

Vingsted Skydning

Vingsted Skydning den 23. september 2017. Tilmelding til Hassan Clausen senest den 9. september.

Bowling

Bowling starter tirsdag, den 3. oktober kl. 19.00 i Haslev Bowlingcenter. Herefter bowles der hver den første tirsdag i måneden (januar dog 2. tirsdag) indtil marts 2018.

Foredragsaften

Stevns GF arrangerer foredragsaften med major i Flyvevåbnet Hans Peter Michelsen torsdag, den 26. oktober 2017. Tilmelding m.m. – se det udsendte program.

Vinterskydning

På 15 m banen i skydekælderen starter mandag, den 6. november 2017 kl. 19.00

Julefrokost

Vi gentager successen med at holde julefrokost sammen med Marineforeningen og De Blå Baretter. Sæt X i kalenderen og reservér lørdag, den 11. november 2017.