Frederiksborg Amts Garderforening

3460 Birkerød

www.frederiksborgamtsgarderforening.dk

• Om vores forening

Frederiksborg Amts Garderforening fejrede i 2010 100 års jubilæum. Foreningen hører, som navnet angiver det, til i Nordsjælland.

Vi har det store privilegium, at Garderkasernen i Høvelte ligger i vores område. Vi har et nært samarbejde med vores regiment.

Foreningens garderstuer ligger på Garderkasernen i kælderen under cafeteriet. Kig ind næste gang, der er „Gardens Dag“!

Foreningen har en meget aktiv skytteafdeling: Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug.

Alle medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforening er medlemmer af Frederiksborg Amts Garderforenings Skyttelaug. Skyttelavet er medlem af DGI. Det betyder, blandt andet, at man kan have sin våbentilladelse hos skyttelavet – og dermed til en yderst fordelagtig pris.

• Kommende aktiviteter
    Landsskydning på 200 m

Den 15. september, kl. 9:00: Landsskydning på 200 m med morgenkaffe og frokost. Se seneste udgave af F.A.G.-Nyt samt hjemmesiden under ”Arrangementer”: http://frederiksborgamtsgarderforening.dk/index.htm. Tilmelding til spisning senest d. 9. september til bestyrelsesmedlem Jørgen Chr. Petersen: 2651 2910. Også ved dette arrangement gælder, at deltagelse i spisningerne kræver tilmelding, og at man blot kan møde op og deltage i skydningen.

Klubaften i Sergentmessen

Den 1. oktober, 18:30: Klubaften i Sergentmessen på Garderkasernen i Høvelte.

Tilmelding til spisning til denne klubaften senest onsdag, d. 26. september til næstformand Søren Terp tlf.: 5154 0957.

Mandag, d. 6. november, kl. 18:30

Kammeratskabsaften. Ved dette arrangement uddeler vi årstegn for medlemsskab af en garderforening. De medlemmer der, i følge foreningens oplysninger, i år skal have årstegn, modtager i løbet af oktober måned et brev med opfordring til at deltage. Mener du, at du i år skal have årstegn, og ikke medio oktober har modtaget brevet med invitationen, bedes du henvende dig til foreningens sekretær.

Tilmelding til spisning til senest onsdag, d. 26. september og ons-dag d. 31. oktober til næstformand Søren Terp tlf.: 5154 0957.

Vend tilbage til oversigt