Vestfyn Garderforening

• Om vores forening

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Har du ikke nået at få skudt landsskydning, kan du nå det endnu, der skydes hver mandag fra kl. 18.00 på banen ved Søbadet i Middelfart. Du kan dog også skyde landsskydning i Vingsted ved Gardertræfstævnet lørdag d. 22. sep.

Skydning Vingsted

Lørdag d. 22. sep. mødes vi til Gardertræf i Vingsted, hvor der kan skydes på både 50 m og 200 m. Der vil også i år være gratis ammunition til alle skydninger på 50 m og 200 m. Dagen starter med parade og flaghejsning. Herefter må der skydes. Der er mulighed for, at indtage sin medbragte madpakke til frokost. Efter veloverstået skydning afsluttes med en buffet til en fornuftig pris og naturligvis præmieoverrækkelse til de heldige skytter. Det er altid en hyggelig dag i Vingsted og altid godt vejr. Måske kan I møde ”gamle” stuekammerater. Så se nu at få dig tilmeldt til Knud på tlf. 4021 6548.

Bankospil

Husk at sætte kryds i kalenderen tirsdag den 6. november kl. 19.00. Der afholder vi vores årlige bankospil. Det foregår i Lillebæltshallens Cafeteria. Der bliver masser af gevinster. Husk at medbringe en gave til lotteriet til en værdi af ca. 25 kr. Medlemmer af andre foreninger, naboer samt familie er meget velkomne, så mød op til en hyggelig aften.

15 m skydning

Husk skydning på 15 m i Lillebæltshallen hver onsdag fra kl. 18.30. Kontakt evt. Knud på tlf. 40216548.

Vend tilbage til oversigt