Vestfyn (GF 33)

Kort om os

Aktivitetskalender

Skydning

Så er der igen mulighed for at skyde på 50 m. på banen ved Søbadet i Middelfart. Vi skyder hver mandag fra kl. 18.30. Ring evt. til Knud på tlf. 40216548.

Grillaften

Husk grillaften torsdag den 17. august kl. 18.00 hos Knud Warming på adressen: Strib Landevej 62, 5500 Middelfart. Alle medlemmer er velkomne med ledsager. Alt til egen fortæring bedes medbragt, dvs. mad og drikkevarer. Bestik, tallerkener, kopper og glas er sat på bordet. Der vil være mulighed for at købe øl og vand. Sinne sørger for lagkage til kaffen. Det plejer at være en rigtig hyggelig aften. Tilmelding til Knud på 40216548.

Blå march i Middelfart

Vi har fået tilsagn om at Livgarden den 8. juli vil gå den traditionelle Blå march i Middelfart. I den forbindelse opfordres så mange gamle gardere som muligt også fra naboforeningerne til at deltage i marchen, der starter fra Middelfart torv kl 10.30. Nærmere info fås ved henvendelse til formanden på tlf. 40 25 19 88.