Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Kasseren
    Poul J. Jacobsen

• Om vores forening

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.

Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Den 9. er der skydeafslutning på indendørsskydning i Ollerup fra kl. 18,30 igen i år med medbragt mad vi starter med spisning og så skyder vi og så er der kaffe og præmieuddeling og amr.lotteri, ligeså er der tilmelding til bryggeriet Vestfyn cup på 50m. som er tirsdag d. 14. maj der vil blive arrangeret fælleskørsel, der vil også være pølser m/brød derover.

Foredrag

Sæt kryds i kalenderen den 23/4 for der har vi et arrangement i skyttehuset det er vores forretningsfører Jan Stoltenborg som kommer og fortæller og viser billeder fra hans sidste mission som aktiv i tjenesten inden han begyndte at nyde otium og jobbet som forretningsfører. Bak op om arrangementet der er begrænsede pladser og der bliver kaffe og kage efterfølgende.

Vend tilbage til oversigt