Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Kasseren
    Poul J. Jacobsen

• Om vores forening

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.

Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

• Kommende aktiviteter
    Vingsted

22 sep. er der skydning i Vingsted husk tilmelding se garderbladet, kom nu ud af busken og deltag det er en rigtig god skydning og du har samtidig mulighed for at skyde Lands Skydning hvor AMM er gratis det eneste er transport og et symbolsk indskud til arrangementets gennemførelse der skydes også med de tjenestegørendes våben hvor der også er konkurrence i. Efter skydning er der buffet med rigtig god mad til billige penge og også præmieoverrækkelse.

Bowling

27. september: Bowling start. Torsdagsturnering tilmelding Ole 20430120 eller Finn 40323438

Den 11. og 25. oktober i SVB for tilmeldte i torsdags kampene.

Skydning

Skydning 15m. Ollerup d. 09 og 23/10 fra kl. 19.00