Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Kasseren
    Poul J. Jacobsen

• Om vores forening

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.

Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Mandage 200 m. skydning Rødskebølle fra kl. 18,30, du har mulighed for at komme og skyde din 200m. Landsskydning der.

26/8 Idrætsskydning Christiansminde fra kl. 08,00 efter skydningen er der smørrebrød og en enkelt genstand pr. person tilmelding til Ole 20430120 eller Finn 40323438 senest 12/8.

Vend tilbage til oversigt