Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Kasseren
    Poul J. Jacobsen

• Om vores forening

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.

Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

• Kommende aktiviteter
    Bowling

Bowling den 10. og 24. januar i Svb. Kl. 1830 for tilmeldte

Regionsbowling den 12. i Assens kom nu ud af busken så vi kan stille 2. herrehold og et enkelt damehold det er en rigtig hyggelig formiddag i godt selskab. Tilmelding til Ole 20430120 eller Finn 40323438.

Skydning

Skydning den 11.december er juleskydning for hele familien hvor der er glögg og æbleskiver og kaffe efter skydningen amr. Lotteri mm. Tilmelding nødvendig.

Der er skydning på 15 m. i Ollerup den 8. og 22. januar fra kl. 19. Der er kaffe og kage efter skydningen. Her kan du træne til regionsskydningen i marts. Torsdag d. 31. januar afholdes hyggeskydning i Hesselager fra kl. 19. Alle kan være med til skydningen. Det er kun for hyggen og kammeratskabets skyld.

Vend tilbage til oversigt