Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Kasseren
    Poul J. Jacobsen

• Om vores forening

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.

Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

• Kommende aktiviteter
    WHISKY OG GIN TUR

Dagen for rundvisningen bliver lørdag den 16. juni fra kl. 10.

Vi mødes på Tanghavevej 43, 5883 Oure ”Mosgaard whisky”

Vi starter med at vi får historien om det, derefter rundvisning og efter rundvisningen er der mulighed for prøvesmagning af den whisky og gin som de fremstiller.

Tilmeldingsfrist er lørdag den 2. juni senest til Gert 25399251 eller Finn 40323438 der er plads til en 20- 30 deltage. Tilmelding efter først til mølle.

Vend tilbage til oversigt