Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Kasseren
    Poul J. Jacobsen

• Om vores forening

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.

Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Mandage fra kl. 19,00 Skydning 200m. banerne på Rødskebølle Bodøvej 32, Svendborg.

Kom nu ud og skyd jeres 200m Lands Skydning (LS), men hvis i heller vil bruge en hel dag i Vingsted den 21/9 så er i også velkommen der og der er der gratis AMM.

Idrætsskydningen i Christiansminde er sidste søndag i august, tilmelding til Ole 20430120 eller Finn 40323438, det er en rigtig hyggelig skydning så kom og deltag det er med cal, 22. efter skydning er der præmieoverrækkelse og der er mange præmier. Så tilmelding til Ole 20430120 eller Finn 40323438

Vend tilbage til oversigt