Svendborg og Omegn (GF 37)

Velkommen til Garderforeningen for Svendborg og Omegn

Michael Bielefeldt
Stationsvej 78
5771 Stenstrup
mhbielefeldt@gmail.com

Kasseren
Poul J. Jacobsen

Kort om os

Foreningen er stiftet 6/7 1916 og er således snart 100 år. Området dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler. Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Aktivitetskalender

Skydning

Der er skydning tirsdag den 14. og 28. i skyttehuset Ollerup fra kl. 19,00 efter skydningen er der kammeratligt samvær med kaffe/ the og kage. Du er også velkommen, selvom du ikke lige vil skyde.

Bowling

Der er bowling for tilmeldte til torsdagsturneringen den 9 og 23 november kl. 1830 i bowling SVB

Generalforsamling

GENERALFORSAMLING FREDAG D. 24. NOV. KL. 1830 I MARINEFORENINGENS LOKALER. Har du endnu ikke modtaget indkaldelsen så kontakt formand Michael 60221672,

HAR DU HUSKET AT BETALE DIT KONTINGENT FOR 2017?

FORTÆLLING:

Tirsdag den 21. november fra 1830 til 2100 i skyttehuset får foreningen besøg af krigssejler Evald Brink 95 år, som vil komme og fortælle om sine oplevelser som krigssejler under krigen. Et arrangement som er værd at opleve, inden det er for sent.

Der vil være kaffe og kage efter fortællingen, så derfor tilmelding til Ole 20430120 senest den 14/ 11

Fællesskydning:

Igen i år vil der være fællesskydning med Hesselager, Brændeskov, Tved og garderforeningen,

Første gang bliver i Ollerup den 28/11 vores alm. Skydeaften fra kl. 1900, der er kaffe/ the og kage efter skydning.

Kryds i kalenderen

12/12 juleafslutning i Ollerup med gløgg og æbleskiver.

Regionsbowling 2018 den 13/1 i Assens tilmelding til Ole 20430120 eller Finn 40323438, mere om det i de følgende nr. af garderbladet.

Aktivitets kalender 2017