Svendborg og Omegn (GF 37)

Velkommen til Garderforeningen for Svendborg og Omegn

Michael Bielefeldt
Stationsvej 78
5771 Stenstrup
mhbielefeldt@gmail.com

Kasseren
Poul J. Jacobsen

Kort om os

Foreningen er stiftet 6/7 1916 og er således snart 100 år. Området dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler. Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Aktivitetskalender

Husk i juli

Skydning 200m. alle mandage fra kl. 1900 på banerne i Rødskebølle.

Skydning

Har du endnu ikke skudt 200m. landsskydning så kom ud på banerne på Rødskebølle hver mandag i august fra kl. 19.00 eller de sidste chancer er de 2 første mandage i sep. Eller aller sidste mulighed at tage til Vingsted og skyde den. der er der også gratis ammunition. Mere om den i næste nr.

Den sidste søndag i august er der idrætsskydning i Christiansminde en rigtig god og hyggelig skydning på flere baner og også mange fine præmier og måske ikke også som en tradition at der er smørrebrød til alle når skydningen er overstået. Tilmelding til Ole 2043 0120 eller Finn 4032 3438.

Aktivitets kalender 2017