Svendborg og Omegn (GF 37)

Velkommen til Garderforeningen for Svendborg og Omegn

Michael Bielefeldt
Stationsvej 78
5771 Stenstrup
mhbielefeldt@gmail.com

Kasseren
Poul J. Jacobsen

Kort om os

Foreningen er stiftet 6/7 1916 og er således snart 100 år. Området dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.

Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler. Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Aktivitetskalender

Skydning

Der er skydning tirsdag 28. i skyttehuset Ollerup fra kl. 1900 efter skydningen er der kammeratligt samvær med kaffe/ the og kage. Du er også velkommen, selvom du ikke lige vil skyde.

Bowling

Der er bowling for tilmeldte til torsdagsturneringen den 23. november kl. 1830 i bowling SVB

Generalforsamling

GENERALFORSAMLING FREDAG D. 24. NOV. KL. 1830 I MARINEFORENINGENS LOKALER. Har du endnu ikke modtaget indkaldelsen så kontakt formand Michael 60221672,

HAR DU HUSKET AT BETALE DIT KONTINGENT FOR 2017?

FORTÆLLING:

Tirsdag den 21. november fra 1830 til 2100 i skyttehuset får foreningen besøg af krigssejler Evald Brink 95 år, som vil komme og fortælle om sine oplevelser som krigssejler under krigen. Et arrangement som er værd at opleve, inden det er for sent.

Der vil være kaffe og kage efter fortællingen, så derfor tilmelding til Ole 20430120 senest den 14/ 11

Fællesskydning:

Igen i år vil der være fællesskydning med Hesselager, Brændeskov, Tved og garderforeningen,

Første gang bliver i Ollerup den 28/11 vores alm. Skydeaften fra kl. 1900, der er kaffe/ the og kage efter skydning.

Juleafslutning

12/12 Juleafslutning 15 m. fra kl. 1900 i skyttehuset i Ollerup, tilmelding til Ole 2043 0120 eller Finn 4032 3438. ønsker du/i at deltage i juleafslutning uden at skyde skal tilmelding også ske til Ole 2043 0120 Det er for hele familien, og der vil også være lotteri, gløgg og æbleskiver. Så ud af busken og tilmeld dig/jer til en hyggelig aften i skydehuset i Ollerup.

Regionsbowling

Husk tilmelding til regionsbowling den 13/1 2018 i Assens. De modtages frem til den 12/12 2017. Vi skal gerne kunne stille 2 herre hold og 1 damehold, så snak med fruen/kæresten/samlever om hun ikke vil være med til at stille et damehold. Det er som hygge-bowling med en lille smule konkurrence. Menuen er æggekage med flæsk og dessert.

Aktivitets kalender 2017