Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Kurt Petersen
    Kurt.henning40@gmail.com

• Om vores forening

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.

Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Har du lyst til at komme og være sammen med nogle friske gamle gardere, så aflæg os et besøg i ”slyngelstuen” i Aunslev Hallen på Kertemindevej i Aunslev. Som altid slutter vi med fælles kaffebord.

I september mødes vi tirsdag d. 3. og 17. og i oktober d. 1. – alle dage fra 19-21. Jeg glæder mig til vi ses.

Vend tilbage til oversigt