Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Kurt Petersen
    Kurt.henning40@gmail.com

• Om vores forening

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.

Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Her i januar starter vi på den nye sæson, hvor alle kan vise, hvor gode skytter de er. Det er muligt at skyde landskydning på hjemmebane i Aunslev Hallen, hvor vi altid mødes i ”slyngelstuen” ved skydebanen. Måske får du også en god oplevelse. Det er altid gratis at møde og få debatteret sine synspunkter. Skydning, kaffe og ostemader koster dog lidt.

Vi skyder på følgende dage:

Tirsdag d. 5. februar kl. 19.00-21.00

Tirsdag d. 19. februar kl. 19.00-21.00

Regionsskydning

Nordfyns Garderforening har inviteret til regionsskydning torsdag d. 28. februar kl. 18:30 i Særslev Skytteforening, Østergade 24 B, Særslev. Jeg modtager meget gerne tilmeldinger på knt2u@mail.tele.dk.

Vend tilbage til oversigt