Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Kurt Petersen
    Kurt.henning40@gmail.com

• Om vores forening

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.

Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Er der nogle af jer, som endnu ikke har skudt Landsskydning, så kan det nås endnu. Her i marts har vi skydning tirsdag d. 5. og 19. kl. 21-21.

Regionsskydning

Nordfyns Garderforening har inviteret til regionsskydning torsdag d. 28. februar kl. 18:30 i Særslev Skytteforening, Østergade 24 B, Særslev. Jeg modtager meget gerne tilmeldinger på knt2u@mail.tele.dk.

skydning/kammeratskabsaften

Tirsdag d. 2. april kl. 18-22 har vi afslutning på denne vinters skydning/kammeratskabsaften. Det fejrer vi med lidt festskydning. Da det sidst i april er fastelavn, har jeg tænkt mig, at vi skal prøve at skyde katten af tønden med efterfølgende spisning og kasse. Alt sammen til fornuftige priser. Tilmelding nødvendig af hensyn til Susanne. Håber vi ses!

Vend tilbage til oversigt