Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Kurt Petersen
    Kurt.henning40@gmail.com

• Om vores forening

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.

Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

• Kommende aktiviteter
    HELSTEGT PATTEGRIS

Ved jubilæumsfesten blev jeg opfordret til et sommer arrangement. Det vil blive afholdt hjemme ved din garderforenings formand, som en uhøjtidelig spis-sammen-aften. Menuen vil være helstegt pattegris (eller hvor stor den nu når at blive). Der vil blive sørget for drikkevarer, kaffe og kage.

Arrangementet er GRATIS, og det eneste I skal gøre er at holde øje med vejrudsigten. Det bliver et udendørs arrangement, så klæd jer fornuftigt på. Skulle der, mod forventning, komme en byge, så har jeg en presenning, vi kravler ind under.

Arrangementet afholdes d. 22. juni fra kl. 17:00 – ? på teglvænget 2, 5540 Ullerslev.

Tilmelding er nødvendig ikke senere end d. 14. juni på tlf. 21 68 11 07 eller mail knt2u@mail.tele.dk.

Vend tilbage til oversigt