Garderforeningen for Nyborg & Omegn

Kurt Petersen
    Kurt.henning40@gmail.com

• Om vores forening

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition.

Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelsesmøder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Her i den mørke tid, hvor I ikke kan se at gå i haven, efter I har spist jeres aftensmad, så kunne det måske være inspirerende for os alle at mødes til skydning/kammeratskabsaften i ”slyngel-stuen” ved skydebanen i Aunslev Hallen på følgende datoer: tirsdag d. 6. og 20. november kl. 19-21.

Torsdag d. 6. december kl. 18-22: Juleafslutning

Vi begynder med skydning i ca. en times tid. Herefter er der fællesspisning. Arrangementet er med ledsagere, og vi får Susanne til at smøre noget mad til os, så husk tilmelding på 2168 1107 eller mail knt2u@mail.tele.dk.

Vend tilbage til oversigt