Nyborg og Omegn (GF 42)

Kurt Petersen
Kurt.henning40@gmail.com

Kort om os

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition. Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelses møder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

Aktivitetskalender

Skydning

Her i det nye år starter skydning og kammeratskabsaftener op igen. Vi hygger med skydning, kaffe, ostemadder og munter snak samt ”stuerene vittigheder”. Det sker tirsdag d.  23. januar 2018 kl. 19 – 21.

Det er også nu, at du kan skyde landsskydning på hjemmebane i Avnslev-Hallen tirsdag d. 6. samt 20. februar kl. 19:00 – 21:00. Du er også velkommen til blot at nyde det kammeratlige selskab. Jeg håber vi ses!

100-års jubilæum

Det er snart 100 år siden, at Garderforeningen for Nyborg og Omegn blev stiftet, så der er ikke noget at sige til, at vi trække lidt på det ene ben. Festudvalget har sammensat et arrangement, som jeg håber I vil deltage i. Det løber af stablen tirsdag d. 6. marts kl. 18:00. Der er sendt invitation og program ud til alle medlemmer.