Nyborg og Omegn (GF 42)

Kurt Petersen
Kurt.henning40@gmail.com

Kort om os

Foreningen er stiftet i år 1918. Vi holder til i Avnslev Hallen, hvor vi skyder 16 gange om året, fordelt over et halvt år. Her afholder vi også vores general forsamling, som afholdes 1 gang om året i oktober måned. Foreningen har en fast skydeleder, som indkøber skiver og ammunition. Bestyrelsen består af 7 personer. Vores bestyrelses møder bliver holdt privat. Vi arrangerer en grill aften med, med bragt mad og øl, vin, vand og  kaffe. Vi forsøger at lave en udflugts tur, om året. Vi arrangere foredrag sammen med Marineforeningen i Nyborg, da de har eget lokaler, med køkken. Her mødes vi også til den Internationale Flag dag den 5 september om morgenen kl.8.00 med kaffe og brød.

Aktivitetskalender

Skydning

Selvom det er nogen tid siden vi havde afslutning på sidste vinters skydning, og har ligget stille hen over sommeren, så er der stadig en rolig hånd om geværet – det tegner til en god sæson. Det er helt uforpligtende at komme til skydning/kammeratskabsaften. Vi slutter med fælles kaffebord og en god snak. Her kommer der mange gode løsninger som politikerne kunne gøre brug af.

Tirsdag. d. 07-11-2017. kl. 19-21 tirsdag. & d. 21-11-2017. kl. 19-21. i Aunslev Hallen på Kertemindevej