Nordfyns Garderforening

dytbaat1@gmail.com

www.nordfyns-garderforening.dk

• Om vores forening

Nordfyns Garderforening blev stiftet den 5. August 1924, foreningens formål er ,at værne om det sammenhold man fik under tjenesten. Garderstuen har til huse i Særslev Skytteforenings lokaler, hvor der vinteren over skydes flittigt ligesom der også bowles flittigt i Otterup Bowlingcenter. Vi inviterer også til sommerture og foredrag hvor damerne er med ligesom til bowling og skydning.

• Kommende aktivteter
    SKYDNING

Husk der skydes Torsdag den 14/2-2019 klokken 18.30 i Særslev Skytteforenings lokaler. Denne aften er det med damer, så vi kan få en hyggelig aften sammen. Husk tilmelding senest den 11/2-19 af hensyn til bestilling af mad. Tilmelding foregår til Renè Rasmussen tlf. 21 68 96 87 eller mail: dytbaat1@gmail.com

REGIONSSKYDNING

Der afholdes Regionsskydning i Særslev Skytteforenings lokaler Torsdag den 28/2-2019 klokken 18.30. Håber mange af vores fremragende skytter møder op det er jo ” hjemmebane ” så i kender jo forholdene, derfor mød op.

Tilmelding til Renè Rasmussen senest ved skydning den 14/2-19 eller på tlf. 21 68 96 87 eller mail: dytbaat1@gmail.com

GENERALFORSAMLING

Nordfyns Garderforening afholder Generalforsamling Fredag den 15/3-2019 i Særslev Skytteforenings lokaler klokken 18.00. Dagsorden ifølge vedtægter, forslag til Generalforsamlingen fremsendes til formanden senest den 6/3-2019.

Efter Generalforsamlingen er der spisning og kammeratligt samvær.

Tilmelding til Generalforsamling er senest den 1/3-2019 til Renè Rasmussen tlf. 21 68 96 87 eller mail: dytbaat1@gmail.com

Vend tilbage til oversigt