Nordfyns Garderforening

dytbaat1@gmail.com

www.nordfyns-garderforening.dk

• Om vores forening

Nordfyns Garderforening blev stiftet den 5. August 1924, foreningens formål er ,at værne om det sammenhold man fik under tjenesten. Garderstuen har til huse i Særslev Skytteforenings lokaler, hvor der vinteren over skydes flittigt ligesom der også bowles flittigt i Otterup Bowlingcenter. Vi inviterer også til sommerture og foredrag hvor damerne er med ligesom til bowling og skydning.

• Kommende aktivteter
    VINGSTEDTRÆF

Lørdag den 22/9-2018 er der gardertræf med skydning i Vingstedcentret, her kan man skyde 200 m landsskydning samt div anden skydning. Kom over til Vingsted og mød en masse andre gamle gardere, husk madpakke til frokost og der er spisning om aftenen med tilmelding. Kontakt Renè Rasmussen 21 68 96 87, angående aftensmad og skydning når i nu gerne vil der over til en hyggelig dag.

SKYDNING

Husk at vi starter skydning i Særslev Skytteforenings lokaler Torsdag den 11/10-2018 kl. 18.30. Det er efter jeres ønske at vi prøver at starte med skydning i Oktober måned, så derfor mød talstærkt op så vi kan se om det skal fortsætte.

Vi håber på at rigtig mange gardere møder op denne aften, så vi alle kan få en dejlig aften i godt selskab med hinanden.

Husk efter skydning er der spisning og kaffe, samt amerikansk lotteri med gode præmier der er også præmier for skydning og indgangs bon.

Tilmelding til skydning skal ske til Renè Rasmussen, tlf. nr. 21 68 96 87 senest 3 dage før af hensyn til bestilling af mad.

Håber rigtig mange gardere møder op til skydning.

Vend tilbage til oversigt