Den Fyenske Garderforening

hgprivat2@gmail.com

www.denfyenske.dk

• Om vores forening

Den Fyenske Garderforening stiftedes den 6. juli 1889, som den første lokale garderforening uden for København. Vi dækker Odense og det centrale Fyn, men vi har også medlemmer i Sverige og Italien. Alle er velkomne i foreningen.

Den tredje torsdag i måneden fra september til april har vi kammeratskabsaften i Skt. Georgs Gildernes lokaler, og vi begynder som regler med et interessant foredrag og derefter er der snitter med øl, dram og kaffe. Og bagefter går snakken eller der bliver spillet kort.

Vores skydeaktiviteter omfatter sommerskydning med riffel på 200 m bane, kaliber 7,62 og om vinteren skyder vi på 15 m bane med salonriffel og pistol, kaliber 0,22. Derud over er der Kongeskydning, Regionsskydning og gennem vores medlemskab af Soldaterforeningernes Fællesrepræsentation Fyn er der Fugleskydning.

Vi har bowlingaftner fire gange om året, og der er også golftuneringer 4 gang om året.

I er altid velkommen til at besøge os.

• Kommende aktiviteter
    Garderstue

Torsdag den 20. september kl. 19.30 husk nyt mødested I vagtstuen på Odense kaserne Sdr. Boulevard

Gardertræf i Vingsted

Lørdag den 22. september  50 meter og 200 meter skydning for hele familien. Tilmelding Sendy Alstrøm.

Bowling

Torsdag den 27. september kl. 19.00 tilmelding Poul Agertoft.

Gule ærter

Torsdag den 11/10 kl. 18.30 Gule ærter, tilmelding til Henrik hgprivat2@gmail.com senest tirsdag den 09/10. (husk ny adresse Sdr. Boulevard 21) vagt bygningen ved Odense kaserne. Husk vores nye adresse på vores Garderstue.

Skydning i oktober

Tirsdag den 02/10 kl. 19.00 FKS-Hallen

Tirsdag den 09/10 kl. 19.00 FKS-Hallen

15 m skydning, gevær & pistol begge datoer.

Andespil

Torsdag den 01/11 kl. 19.30 på Dannevirke Andespil for hele familien, gerne tilmelding til Henrik: Hgprivat2@gmail.com senest torsdag den 25. oktober.

Skydning i oktober

Tirsdag den 06/11 kl. 19.00  FKS-Hallen

Tirsdag den 13/11 kl. 19.00 FKS-Hallen

15 m skydning, gevær & pistol begge datoer.

Vend tilbage til oversigt