Den Fyenske Garderforening (GF 2)

Velkommen til Den Fyenske Garderforening

Henrik Gattrup
Hybenvej 37
5260 Odense S
hgprivat2@gmail.com

Hjemmeside: www.denfyenske.dk

Skærmbillede 2015-03-23 kl. 11.14.01

Kort om os

Den Fyenske Garderforening stiftedes den 6. juli 1889, som den første lokale garderforening uden for København. Vi dækker Odense og det centrale Fyn, men vi har også medlemmer i Sverige og Italien. Alle er velkomne i foreningen.

Den tredje torsdag i måneden fra september til april har vi kammeratskabsaften i Skt. Georgs Gildernes lokaler, og vi begynder som regler med et interessant foredrag og derefter er der snitter med øl, dram og kaffe. Og bagefter går snakken eller der bliver spillet kort.

Vores skydeaktiviteter omfatter sommerskydning med riffel på 200 m bane, kaliber 7,62 og om vinteren skyder vi på 15 m bane med salonriffel og pistol, kaliber 0,22. Derud over er der Kongeskydning, Regionsskydning og gennem vores medlemskab af Soldaterforeningernes Fællesrepræsentation Fyn er der Fugleskydning.

Vi har bowlingaftner fire gange om året, og der er også golftuneringer 4 gang om året.

I er altid velkommen til at besøge os.

Aktivitetskalender

15-m skydning

Tirsdag d. 14. november kl. 19.00 i FKS-Hallen, hvor vi skyder med gevær og pistol på 15-m bane

Kammeratskabsaften

Torsdag d.16. november kl. 19.30. Garderstue i Seniorhuset Tolbodgade 5, 5000 Odense. Foredrag om Team Rynkeby og touren til Paris

Bowling

Torsdag d.23. november kl. 19.00 Tilmelding til Poul Agertoft på poulagertoft@post.tele.dk eller 2081 4272

December
15-m skydning

Tirsdag d. 5. december kl. 19.00 i FKS-Hallen, hvor vi skyder med gevær på 15-m bane. Dette er den sidste skydning i år.

Den store Julefrokost

Torsdag d.14. december kl. 18.30 gælder det Den store Julefrokost i Seniorhuset Tolbodgade 5, 5000 Odense. Her er der som sædvanligt lækkerier og det kræver tilmelding til formanden Henrik Gattrup på hgprivat2@gmail.com eller mobil 2073 4089, senest12.december. Vel mødt.

Januar 2018
15-m skydning

Tirsdag d. 2 og d. 9. januar kl. 19.00 i FKS-Hallen, hvor vi skyder med gevær og pistol på 15-m bane

Se mere her