Den Fyenske Garderforening (GF 2)

Velkommen til Den Fyenske Garderforening

Henrik Gattrup
Hybenvej 37
5260 Odense S
hgprivat2@gmail.com

Hjemmeside: www.denfyenske.dk

Skærmbillede 2015-03-23 kl. 11.14.01

Kort om os

Den Fyenske Garderforening stiftedes den 6. juli 1889, som den første lokale garderforening uden for København. Vi dækker Odense og det centrale Fyn, men vi har også medlemmer i Sverige og Italien. Alle er velkomne i foreningen.

Den tredje torsdag i måneden fra september til april har vi kammeratskabsaften i Skt. Georgs Gildernes lokaler, og vi begynder som regler med et interessant foredrag og derefter er der snitter med øl, dram og kaffe. Og bagefter går snakken eller der bliver spillet kort.

Vores skydeaktiviteter omfatter sommerskydning med riffel på 200 m bane, kaliber 7,62 og om vinteren skyder vi på 15 m bane med salonriffel og pistol, kaliber 0,22. Derud over er der Kongeskydning, Regionsskydning og gennem vores medlemskab af Soldaterforeningernes Fællesrepræsentation Fyn er der Fugleskydning.

Vi har bowlingaftner fire gange om året, og der er også golftuneringer 4 gang om året.

I er altid velkommen til at besøge os.

Aktivitetskalender

200-m skydning

Onsdag d. 16., d. 23. og d. 30. august er der 200-m skydning i Skallebølle Skydecenter. Alle dage kl. 17.30 – 19.30

Gardergolf

Fredag d. 1. september er der Gardergolf kl. 12.30 ved Sct. Knuds Golfklub.

200-meter skydning

Onsdag d.6. september kl. 17.30 til 19.30 er der sidste 200-m skydning i Skallebølle Skydecenter.

Se mere her