Assenskredsens Garderforening

Tlf.: 64 74 14 94
    Mob.: 20 93 43 99

• Om vores forening

Foreningens formål: Styrke og vedligeholde det gode kammeratskab for hjemsendte gardere. Foreningens virkeområde er begrænset til Assens kommune.

Arrangementer

I en garderforening med et antal på 80 medlemmer er vores faste tilbud til medlemmerne skydning, bowling, julefrokost, foredrag/virksomhedsbesøg og generalforsamling.

Skydning: Regionale skydninger, landsskydninger og Vingsted.

I maj måned afholder vi Bryggeriet Vestfyen Cup, en udendørs skydning på 50 meter. Pokaler uddeles, der er glaspræmier og smagsprøver fra det lokale bryggeri, amerikansk lotteri med gevinster sponseret af kommunens erhvervsdrivende.

Bowling: Regionsbowling og landsbowling

Julefrokost: Vi inviterer vores ægtefæller med i Assens Marineforenings lokaler.

Foredrag/virksomhedsbesøg: Hvad der byder sig af muligheder.

Generalforsamling: I marts måned. Vi tager vores ægtefæller med. Efter generalforsamlingen serveres kogt torsk.

Samarbejde

Vi samarbejder med Assens Marineforening og Assens Skytteforening omkring lokaler og hjælp til arrangementer, samt samarbejde med de øvrige fynske foreninger.

• Kommende aktiviteter
    Den Nationale Flagdag for Danmarks Udsendte, den 5. september 2018.

Der vil blive afholdt et arrangement i Assens i samarbejde med Assens Kommune og Assens Marineforening – som det er sket de foregående år.

Arrangementet vil blive afholdt på Kogehusmolen i Assens. Der vil blive opstillet faneborg med efterfølgende flaghejsning kl. 08.00 og der vil være taler fra det officielle Danmark. Såfremt der er ”veteraner”, der tidligere har været udsendt på missioner i udlandet opfordres disse personer til at møde op. Efter flaghejsningen på Kogehusmolen bydes der på morgenkaffe i Marinestuen, hvor der efterfølgende vil være foredrag/tale ved en indbudt gæst.

Landsskydning i Vingsted, lørdag, den 22. september 2018.

Sæt X i din kalender og tilmeld dig til Kim Lorentzen på telefon 40791238 eller til din formand, såfremt du ønsker at deltage. Husk, at der er gratis ammunition, så tag med på en udflugt til Vingsted og få afprøvet dine skydefærdigheder.

Vend tilbage til oversigt