Assenskredsen (GF 66)

Kort om os

Stiftelsen

Assenskredsens Garderforening er stiftet d. 2. september 1945

Foreningens formål: Styrke og vedligeholde det gode kammeratskab for hjemsendte gardere. Foreningens virkeområde er begrænset til Assens kommune.

Arrangementer

I en garderforening med et antal på 80 medlemmer er vores faste tilbud til medlemmerne skydning, bowling, julefrokost, foredrag/virksomhedsbesøg og generalforsamling.

Skydning: Regionale skydninger, landsskydninger og Vingsted.

I maj måned afholder vi Bryggeriet Vestfyen Cup, en udendørs skydning på 50 meter. Pokaler uddeles, der er glaspræmier og smagsprøver fra det lokale bryggeri, amerikansk lotteri med gevinster sponseret af kommunens erhvervsdrivende.

Bowling: Regionsbowling og landsbowling

Julefrokost: Vi inviterer vores ægtefæller med i Assens Marineforenings lokaler.

Foredrag/virksomhedsbesøg: Hvad der byder sig af muligheder.

Generalforsamling: I marts måned. Vi tager vores ægtefæller med. Efter generalforsamlingen serveres kogt torsk.

Samarbejde

Vi samarbejder med Assens Marineforening og Assens Skytteforening omkring lokaler og hjælp til arrangementer, samt samarbejde med de øvrige fynske foreninger.

Aktivitetskalender

Bowling

Regionsbowling – lørdag, d. 13. januar 2018 kl. 09,30 i Assens Bowlingcenter, Korsvangcentret, 5610 Assens. Hvert hold består af 4 bowlere. Ligesom de foregående år, skal vi gi´ de andre foreninger kamp til stregen. Efter bowling serveres der Æggekage m. flæsk og til dessert – softice og kaffe/the – cacao. Pris pr. person kr. 280,00.

Sæt X i din kalender og ring eller send en mail til formanden Tom Kristensen på telefon 22993712 – mail: tomkristensen@privat.dk – frist for tilmelding/betaling 16.12.2017, da tilmelding skal ske samlet til Regionsbowlinglederen Ole Vagn Jensen.

Marts

Regionsskydning

Nærmere information vil fremgå af kommende garderblade.

Generalforsamling 2018. Endelig dato vil fremgå af kommende garderblade.

(der satses på 16.03.2018).

Bryggeriet Vestfyen Cup – skydning på 50 m. afholdes tirsdag, den 8. maj 2018.

Nærmere omkring arrangementet vil fremgå af kommende garderblade.

Juni

Repræsentantskabsmøde 2018 vil blive afholdt den 8-10. juni i Randers, arrangeret af Garderforeningen for Randers By og Omegn. Så sæt X i din kalender og afvent tilmeldingsinfo i garderbladet. Vi kan så efterfølgende arrangere kørsel til Randers.