Garderforeningen for Varde & Omegn

ccskovgaarden@godmail.dk

www.varde-omegns-garderforening.dk

• Om vores forening

Vi har i Varde og omegns Garderforening påtaget os ansvaret for at holde sammen på hjemsendte gardere. Dette gør vi ved at deltage/gøre os synlige i lokalsamfundets arrangementer omkring Danmarks befrielse i mindelunden Varde, flagdagen 5. september på Varde torv og andre arrangementer omkring Varde kaserne. Så der kan I altid finde os og få en snak.

Af andre aktiviteter kan nævnes vores årlige generalforsamling, sommerudflugten og ålespisning i efteråret. Alle aktiviteter er opbygget om kammeratlig samvær. Vær ikke bange for at møde op, vi har alle en fælles fortid og dermed fælles interesse i at holde vores forening igang.

• Kommende aktivteter
    ONSDAG D. 19. SEP. 2018

FORVENTER vi at spise ål på Henne stationskro hvis der ikke kan skaffes ål, bliver menuen en anden. Mere info når tiden nærmere sig, men sæt allerede nu kryds i kalenden.

LØRDAG D. 22. SEP.

Skydning i Vingsted kl. 1030. Der er skytter med fra Varde. Kontakt formanden Carsten Christensen på 40113002 hvis du ønsker at deltage, vi laver fælleds kørsel til vingsted.

Vend tilbage til oversigt