Garderforeningen for Varde & Omegn

ccskovgaarden@godmail.dk

www.varde-omegns-garderforening.dk

• Om vores forening

Vi har i Varde og omegns Garderforening påtaget os ansvaret for at holde sammen på hjemsendte gardere. Dette gør vi ved at deltage/gøre os synlige i lokalsamfundets arrangementer omkring Danmarks befrielse i mindelunden Varde, flagdagen 5. september på Varde torv og andre arrangementer omkring Varde kaserne. Så der kan I altid finde os og få en snak.

Af andre aktiviteter kan nævnes vores årlige generalforsamling, sommerudflugten og ålespisning i efteråret. Alle aktiviteter er opbygget om kammeratlig samvær. Vær ikke bange for at møde op, vi har alle en fælles fortid og dermed fælles interesse i at holde vores forening igang.

• Kommende aktivteter
    SOMMERUDFLUGT

Varde og omegnes garderforening afholder i år deres sommerudflugt på Oksbøl Kaserne. Onsdag d. 21. August 2019 hvor vi for en rundvisning i øvelses og skyde terrænet og en tur ind i Brikby. Vi mødes ved P. Pladsen ud for hovedindgangen til Oksbøl kaserne kl. 18.30. Turen er også for påhæng og børn. Den endelige program kommer i næste nr. af garderbladet. Tilmelding til formanden Carsten Christensen på mobil 40113002 eller via vores hjemmeside www.varde-omegnes-garderforening.dk

Vend tilbage til oversigt