Garderforeningen for Varde & Omegn

ccskovgaarden@godmail.dk

www.varde-omegns-garderforening.dk

• Om vores forening

Vi har i Varde og omegns Garderforening påtaget os ansvaret for at holde sammen på hjemsendte gardere. Dette gør vi ved at deltage/gøre os synlige i lokalsamfundets arrangementer omkring Danmarks befrielse i mindelunden Varde, flagdagen 5. september på Varde torv og andre arrangementer omkring Varde kaserne. Så der kan I altid finde os og få en snak.

Af andre aktiviteter kan nævnes vores årlige generalforsamling, sommerudflugten og ålespisning i efteråret. Alle aktiviteter er opbygget om kammeratlig samvær. Vær ikke bange for at møde op, vi har alle en fælles fortid og dermed fælles interesse i at holde vores forening igang.

• Kommende aktivteter
    Generalforsamling 2019

Varde og omegnes garderforening afholder deres årlige generalforsamling på Eventyrgården, Vesterled 52 6851 Janderup. Dato: Onsdag d. 20. Marts 2019.

Der startes med spisning, derefter generalforsamling i hen hold til forenings vedtægter.

Dagsorden er sendt ud pr. post ultimo januar 2019.

Seneste tilmelding til generalforsamling er tirsdag d. 12. marts 2019 enten til formanden Carsten Christensen på tlf. 40113002 eller via vores hjemmesiden www.varde-omegns-garderforening.dk

Vend tilbage til oversigt