Garderforeningen for Varde & Omegn

ccskovgaarden@godmail.dk

www.varde-omegns-garderforening.dk

• Om vores forening

Vi har i Varde og omegns Garderforening påtaget os ansvaret for at holde sammen på hjemsendte gardere. Dette gør vi ved at deltage/gøre os synlige i lokalsamfundets arrangementer omkring Danmarks befrielse i mindelunden Varde, flagdagen 5. september på Varde torv og andre arrangementer omkring Varde kaserne. Så der kan I altid finde os og få en snak.

Af andre aktiviteter kan nævnes vores årlige generalforsamling, sommerudflugten og ålespisning i efteråret. Alle aktiviteter er opbygget om kammeratlig samvær. Vær ikke bange for at møde op, vi har alle en fælles fortid og dermed fælles interesse i at holde vores forening igang.

• Kommende aktivteter
    Ålespisning

Varde og omegns garderforening afholder igen i år ålespisning på Henne Stationskro Onsdag d. 25 sep. 2019

Kl 18.30 der er tilmelding senest onsdag d. 18. sep. 2019 til vores formand Carsten Christensen på tlf. 40113002 eller via vores hjemmesiden www.Varde-omegns-garderforening.dk