Garderforeningen for Fredericia & Omegn

mail@jeppe-reklame.dk

www.garder-fredericia.dk

• Om vores forening

Fra protokollen kan berettes: ”Fredag den 28. marts 1913 afholdtes Torskegilde i Forsamlingsbygningen. – Der serveredes kogt torsk, koldt bord, øl og snaps for en betaling af 2 kroner og 20 øre pr. medlem.” – og siden da, har marts måned været placeringen for den årlige generalforsamling, hvor der udover generalforsamlingen bliver hygget med mangt en Gardersnak og ditto historier under indtagelsen af f.eks. koldt bord med lune retter, gule ærter og pandekager med is eller som senest stegt flæsk med persillesovs – dog holder prisen fra 1913 ikke helt mere.

Ud over generalforsamlingen afholder foreningen virksomhedsbesøg, udflugter, grill- og madkurvsture, skydninger, juletræsture, bowling, filmaftener og lign. arrangementer. De fleste arrangementer er med deltagelse af ledsagere.

• Kommende aktiviteter
    FILMAFTEN

Fredag d. 1. februar samles vi igen i kælderen hos Karen og Arne hvor vi ser en ”Garderfilm” samt  hygger os med kaffe og kage.

Regional Bowlingturnering

Torsdag d. 21. februar dyster vi med kuglerne mod keglerne i den regionale bowlingturnering.

Generalforsamling 2019

Afholdes torsdag d. 28. marts