Esbjerg & Omegns Garderforening

garderforeningen@mail.dk

• Om vores forening

Foreningens formål er:

På upolitisk grundlag at varetage og vedligeholde agtelse og respekt for kongehuset, Fædreland og til landets værn samt at  sammenknytte og styrke de kammeratlige bånd blandt medlemmerne.

På værdig vis hædre afdøde medlemmer ved deltagelse i  begravelsen eller under de omstændigheder familien måtte ønske.

På forskellig vis at arrangere kammeratlige sammenkomster som foredrag, virksomhedsbesøg og skydning.

• Kommende aktiviteter
    Skydning

Vi skyder hver mandag i vinterhalvåret kl. 19.00 i kælderen under EFI-Hallerne.

Generalforsamling

Indkaldelse til Ordinær Generalforsamling torsdag d. 14 februar kl. 19.30 i Hjemmeværnsgården i Veldbæk, Veldbæk vej 48, 6705 Esbjerg Ø.

Indbydelse, dagsorden samt kontingent vil blive sendt via e-mail, kontrollér eventuelt om den skulle være endt i ”Spam mappen”. Kom og gør din indflydelse gældende. HUSK AT BETALE DIN KONTINGENT TIL TIDEN!!! Efter generalforsamlingen vil der være smørrebrød, øl/vand samt hyggeligt samvær. Vel mødt.

Holdkapskydning 2019

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 3. april kl. 19.00 til 21.00, hvor vi dyster mod andre soldaterforeninger i Sydvestjylland. Pris 100 Kr. som dækker 50 skud (2 serier med 5 prøveskud), en øl/vand samt kaffe/brød. Adressen er Kirkegade 1b Alslev, 6800 Varde. Tilmelding til AUG-01 Allan L. Andersen på tlf. 26 71 53 51 eller mail. lysebjergandersen@gmail.com senest d. 24. marts.

Vend tilbage til oversigt