Ringkøbing-Skjern Garderforening

lindevej.20@dlgtele.dk

www.dg39.dk

• Om vores forening

Foreningen har ca. 100 medlemmer og aktiviteterne i foreningen spænder over en bred vifte af mange interessante emner. Foreningens årlige generalforsamling bliver afviklet ultimo februar måned, der deltages i De Danske Garderforeningers Landsskydninger både på 15 m. og 200 m., endvidere har foreningen i mange år haft to årlige pokalskydninger sammen med vores naboforening, Garderforeningen for Skjern og Omegn.

To gange om året bliver foreningens medlemmer inviteret til familiebowling, ligesom der næsten hvert år bliver arrangeret en sommerudflugt for medlemmerne med deres familie, turene er typisk et besøg på en interessant fabrik eller institution, det kan også være en tur til en seværdighed.

• Kommende aktiviteter
    Gardernes landsskydning på 200 m

Søndag den 25. august 2019 kl. 09:00 til ca. 11:30 ved Ulfborg Skyttecenter, Torstedvej 1, 6990 Ulfborg. Så er tiden inde, hvor vi skal deltage i De Danske Garderforeningers landsskydning på 200 m., vi starter dagen med kaffe ”tilsat lidt styrkende for at dulme nerverne” og rundstykker. Alle kan deltage i skydningen, da der benyttes liggende skydestilling, veteraner må dog skyde stående med albuestøtte ved et hæve-/sænkebord, geværer og høreværn låner vi på skyttecentret, så mød kun op der er plads til alle, og uanset antal træffere, vil du komme på resultatlisten, for husk på at det er vigtigere at deltage end at vinde. Vi ved, der går mange skyttere rundt blandt vores medlemmer og foreningen vil meget gerne have jer til at deltage i landsskydningen.

Tilmelding senest tirsdag den 20. august til Skydeleder Anders Bjerg, tlf. 51769891, e-mail:

lindevej.20@dlgtele.dk

Vend tilbage til oversigt