Ringkøbing & Omegns Garderforening

lindevej.20@dlgtele.dk

www.dg39.dk

• Om vores forening

Foreningen har ca. 100 medlemmer og aktiviteterne i foreningen spænder over en bred vifte af mange interessante emner. Foreningens årlige generalforsamling bliver afviklet ultimo februar måned, der deltages i De Danske Garderforeningers Landsskydninger både på 15 m. og 200 m., endvidere har foreningen i mange år haft to årlige pokalskydninger sammen med vores naboforening, Garderforeningen for Skjern og Omegn.

To gange om året bliver foreningens medlemmer inviteret til familiebowling, ligesom der næsten hvert år bliver arrangeret en sommerudflugt for medlemmerne med deres familie, turene er typisk et besøg på en interessant fabrik eller institution, det kan også være en tur til en seværdighed.

• Kommende aktiviteter
    Generalforsamling

Mandag den 4. februar 2019 kl.19:00 afholder foreningen, sammen med Skjern og Omegns Garderforening, ordinær generalforsamling og efterfølgende stiftende generalforsamling i ”Garderstuen” Højmark Forsamlingshus, Adelvej 41, Højmark, 6940 Lem St.

Vi vil traditionen tro indlede aftenen med spisning, menuen vil være hamburgerryg med tilbehør samt pandekager med is, efter spisningen afvikler foreningerne særskilt deres ordinære generalforsamling, hvor dagsordenen vil være i henhold til vedtægterne, og med følgende forslag fra bestyrelsen: Bestyrelsen foreslår at Ringkøbing og Omegns Garderforening fusionerer med Skjern og Omegns Garderforening.

Bliver forslaget vedtaget går foreningerne igen sammen og der afholdes stiftende generalforsamling i den nye fusionerede forening. Dagsorden og materiale vedrørende den stiftende generalforsamling sendes til medlemmerne.

Bestyrelsen tilbyder at arrangere fælles kørsel for de medlemmer, der har problemer med transport og bor i lokalområdet. Interesserede kan tilmelde sig til Ole Buchreitz Jensen på 20450056 (gerne SMS) eller olbuje@gmail.com senest tirsdag den 30. januar 2019.

Vend tilbage til oversigt