Djursland (GF 55)

Kort om os

Aktivitetskalender

Skydning

Skydning for Soldaterforeninger på Djursland søndag den 17. september kl. 9.30, i Marinestuen i Ebeltoft.

Hver deltagende forening kan stille med alle de 3 mands hold, man kan stille med, der afsluttes med frokost ca. kl. 13.00.

Vingsted Skydning

Gardernes Individuelle Landsmesterskaber i Vingsted søndag den 23. september.

Se mere i Garderbladet eller på De Danske Garderforeninger under skydning.

Oktoberfest fredag den 6. oktober kl. 18.00 på Nilles Kro, Sabro.

Festen er i samarbejde med Samsø-Odder-Skanderborg-Randers og Århus Garderforeninger.

Se mere i Garderbladet, der udsendes indbydelse på mail i august, der er tilmelding senest 1. september.

Bankospil fredag den 13. oktober kl. 19.00

Skyttehuset, Stenvad Bygade 55, 8586 Ørum. Vi spiller om kaffe på rækken og 15 ænder på kortet fuld, 3 kort for kr. 50.00. Vin og chokolade på amerikansk lotteri, kr. 2.00 per lod. Efter spillet er der kaffe/te og Kirstens kage, hvor der også skal hygges. Kom og støt op om din garderforening, vi skal gerne slå rekorden fra turen til Mols hvor vi var 50 gardere med familie, der mødte. Du møder garderkammerater til et kammeratligt samvær. Inviter familien med, aftal gerne med en anden garder om samkørsel til Stenvad. Husk alle er velkommen.

Garderskydning torsdag den 26. oktober fra kl. 18.30.

Der er salonskydning på 15 m. Aftenen afsluttes med kaffe/te og kage og hyggesnak. Alle er velkommen.

Generalforsamling fredag den 3. november kl. 18.30.

Dette er en forvarsel, der sendes mail ud til alle, vi har mailadresse på med dagsorden. Har du fået mailadresse, så send den til broeggerskovly@mail.dk så kommer du på listen.