Garderforeningen for Bjerringbro & Omegn

8850 Bjerringbro
    ole777964@gmail.com

• Om vores forening

Nogle gamle gardere i Bjerringbro havde i vinterens løb talt sammen om det ikke var muligt at stifte en garderforening for Bjerringbro og Omegn. Disse initiativrige mænd satte hinanden stævne på Madsens Hotel for at drøfte tingene. Man besluttede sig for at gøre omegnens gamle gardere opmærksom på, hvad man gik og arbejdede med. Der blev skrevet breve til alle dem man kendte i forvejen og yderligere indrykkedes en annonce i Bjerringbro Avis, for at få alle interesserede til at melde sig. Der viste sig hurtigt interesse for sagen og den 11. juni 1961 kunne der afholdes en stiftende generalforsamling bestående af 27 gamle gardere. Hermed var Garderforeningen for Bjerringbro og Omegn en realitet som nr. 75 i rækken.

• Kommende aktiviteter
    Bowling

Bowlingaften m/damer: Tirsdag, den 20. november kl. 18.30 holder vi den årlige bowlingaften m/damer på Bowl´ n´ Fun, Tingvej 7, Viborg. Tilmelding på tlf. 29901095, senest fredag den 16. november.

Bowling mod Viborg Garderforening afholdes tirsdag, den 8. januar i Bowlinghallen Viborg, Tingvej 2. (Under Tinghallen). Bjerringbro er årets vært. Mød op, så vi kan få en rigtig god dyst, så reserver datoen allerede nu.

Husk også skydning:

Vi skyder hver onsdag aften, fra kl. 19 – 21, på Bjerringbrohallens ny indviede skydebaner. De nye baner har elektroniske skiver, hvor resultatet vises straks! Mød op og prøv at skyde under helt nye og tidssvarende forhold.

Vend tilbage til oversigt