Vendsyssel Garderforening

fuglsang@hotmail.dk

www.vendsysselgf.dk

• Om vores forening

Vendsyssel Garderforening blev stiftet i 1918 og har i dag ca. 125 medlemmer.

Vi holder til i Frederikshavn Skyttekreds’ lokaler på Grønlandsvej 16, 9900 Frederikshavn.

Vi afholder kammeratskabsaftner, hvor vi bowler, skyder og får lidt at spise. Derudover har vi diverse arrangementer rundt i Vendsyssel.

• Kommende aktiviteter
    Onsdag d. 2. oktober kl. 19.00 – Kammeratskabsaften

Grønlandsvej 16, 9900 Frederikshavn. Ja det siger jo næsten sig selv, og så alligevel. Skulle du ikke have haft fornøjelsen af at komme til en af vores kammeratskabsaftner, har du nu igen muligheden. Giv konen magten over fladskærmen, og kig forbi til en hyggelig aften.

Onsdag d. 23. oktober kl. 19.00 – Skagen tur

Buttervej 25, 9990 Skagen. Her er umiddelbart hvad de fleste unge gardere vil kategorisere som et gammelmands arrangement. Gule ærter… Ja jeg husker stadig tydeligt første gang jeg var med i Skagen, til dette arrangement. Come on, gule ærter, lever vi før 2. verdenskrig, eller hvorfor skal vi have sådan noget snask. Det var min helt klare holdning inden jeg kom til Skagen. Der er en grund til at jeg er kommet med til Skagen lige siden (med undtagelse af en enkelt gang) Det er bare vildt hyggeligt. Vi spiser, bowler, hygger og skyder til måls efter alt hvad der kan bevæge sig i skydesimulatoren. Nå ja, og så smager gule ærter faktisk utroligt godt. Der arrangeres selvfølgelig fælleskørsel. Tilmelding til Erik Bøjstrup Pedersen på tlf. 30645676 – SENEST D. 16. OKTOBER

Onsdag d. 6. november kl. 19.00 – Kammeratskabsaften

Grønlandsvej 16, 9900 Frederikshavn. Glemte du at komme til kammeratskabsaften d. 2. oktober, så har du hermed muligheden for at møde op, og forsøge at indhente noget af det du gik glip af, i dit fravær.

Fredag d. 15. november kl. 19.00 – Julefrokost (med ledsager)

Flådestation Frederikshavn. Det er julefrokost. Det behøver ingen præsentation. Men skulle du alligevel være usikker på hvad det er for noget, så meld dig og kæresten eller fruen til, og oplev det ved selvsyn. Der er kun gode grunde til at komme forbi på Flådestationen til en hyggelige aften.
    Tilmelding til Ken Normann på tlf. 28717946 – SENEST D. 6. NOVEMBER

Vend tilbage til oversigt