Vendsyssel (GF 43)

Hjemmeside: www.vendsysselgf.dk

F_icon.svg

Kort om os

Vendsyssel Garderforening blev stiftet i 1918 og har i dag ca. 125 medlemmer.

Vi holder til i Frederikshavn Skyttekreds’ lokaler på Grønlandsvej 16, 9900 Frederikshavn.

Vi afholder kammeratskabsaftner, hvor vi bowler, skyder og får lidt at spise. Derudover har vi diverse arrangementer rundt i Vendsyssel.

Skærmbillede 2015-03-17 kl. 18.08.36

Aktivitetskalender

Onsdag d. 17. januar

Efter en god og fed jul, kan alle have godt af, at få lidt fokus på sundhed, krop og balance. Her vil JAN 70 Jens Bertelsen, præsentere ZinZino og deres BalanceOlie, hvilket flere medlemmer allerede har fået øjnene op for. Naboforeninger er selvfølgelig også velkomne, meld blot jeres ankomst senest d. 13. januar til Jens på tlf. 28961601, af hensyn til indkøb.

kammeratskabsaften

Husk at vi mødes igen d. 7. februar kl. 19.00, på Grønlandsvej, til endnu en hyggelig kammeratskabsaften. Denne aften vil du IKKE gå glip af. FEB-75 Erik Kristensen vil fortælle om Sæby Fiskeindustri, deres spændende udvidelse af produktionen, produkter og meget mere. Vanen tro vil der selvfølgelig også være smagsprøver – her får du mulighed for at smage makrel, som du ellers ikke har mulighed før, da disse ikke sælges på det danske marked.

100 års jubilæum

Planlægningen af foreningens 100 års jubilæum er godt i gang, og vi forventer snart at kunne sende invitationer ud. Arrangementet bliver afholdt lørdag d. 12. maj, hvor der blandt andet vil være march gennem gågaden, og fest på Hotel Scandic, The Reef.