Garderforeningen for Randers By & Omegn

Tlf.: 86 47 30 09
    aaledamgaarden@mail.tele.dk

• Om vores forening

Garderforeningen for Randers By og Omegn er stiftet i 1908. Den har ca. 160 medlemmer. Mødested er Garderstuen på “Restaurant Tronborg” Grenåvej 2, Randers.

• Kommende aktiviteter
    Tirsdag d. 9. okt. kl.19:00

Er der foredrag  på Restaurant Tronborg i Randers med titlen: ”Afghanistan i går, i dag og i morgen”

Kom og hør Hans Peitersen fortælle om sine oplevelser. Hans Peitersen er gammel garder. Han er ansat i Udlændingestyrelsen og har den dag i dag kontor i Sandholm. HP har gennem sin tid i styrelsen rejst en del i Afghanistan, som han efterhånden har besøgt godt 30 gange – første gang i 1997. HP har fulgt den udvikling, der har været i landet, og med en fortid som sprogofficer i hæren har han  et særdeles godt grundlag for at forstå de dynamikker og begivenheder, som former landet i dag. Kaffe 100 kr.

Tilmelding til fmd. Anders Bach Andersen inden 5. okt. aaledamgaard@mail.tele.dk  tlf. 86 47 30 09

Generalforsamling

Tirsdag d. 20. nov. kl. 19:00 indkaldes hermed til generalforsamling på Restaurant Tronborg.

Først er der  spisning á 150 kr. Dagsorden i flg. lovene. Ønsker man kun at deltage i selve generalforsamlingen, møder man til kl. 20. Kaffen er gratis. Efter generalforsamlingen vise billeder og optagelser fra repræsentantskabsmødet i Randers d. 8. – 10. juni.

Tilmelding inden 20. nov. til fmd. Anders Bach Andersen.

Vend tilbage til oversigt