Østvendsyssels Garderforening

9310 Voldskov
    lyngdrup@mail.tele.dk

• Om vores forening

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening

Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

• Kommende aktiviteter
    ROMSMAGNING I VIN GAVEN, VODSKOV

Fredag D. 21 september 2018 kl. 19.00

Her er muligheden for at få udfordret smagsløgene i en eksklusiv romsmagning. Vi skal smage 10 forskellige rom, hvoraf den ene bliver en flaske til over 1000 kr. Til smagningen bliver der serveret en flot osteanretning. Denne anretning kan betragtes som et måltid. Romsmagningen forventes en varighed på 3 – 4 timer.

Vi mødes fredag d. 21 september ved Vin Gaven, Vodskovvej 44, Vodskov. Her vil Morten Kristensen, butikken ejer, guide os gennem rommens mange smage og finurlige finesser.

Morten Kristensen er tidligere Brugsuddeler i Vodskov. I 2007 realiserede Morten sin store drøm, at åbne sin egen vinbutik. Siden har han ikke set sig tilbage. Morten rejser rundt i hele verden for selv at finde og udvælge de bedste vine til sin butik. Morten arrangere vinrejser f.eks. til U.S.A, Portugal, Afrika, samt mange andre lande. Ligeledes er han medarrangør af mange forskellige smagninger af mad, vin, øl og spiritus. Morten er også et aktivt medlem af Vodskov Erhvervsforening, hvor han har været med i bestyrelsen gennem mange år.

Gå ikke glip af denne enestående mulighed, for at opleve rommens mange muligheder.

Pris for dette fantastiske arrangement er 350 kr.

Tilmelding senest mandag d. 3 september til Jacob på jdamrasmussen@gmail.com eller tlf. 24480186

Skynd jer at melde jer til, da der kun er plads til 20 personer. Tilmeldingen er bindende.

Fredag d. 9 november 2018

Der bowles fredag d. 9 november 2018. Denne gang bliver det i Hals Hotel & Bowlingcenter. Der bowles kl. 18.00 med efterfølgende spisning kl. 19.00. Vær venligst opmærksom på at tilmeldingen er bindende.

Tilmelding senest 2 dage før til: Johnni Olesen på Tlf. 21495187 eller mjohnniolesen@outlook.dk eller Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Torsdag d. 15 november 2018. Ordinæe Generalforsamling

Der indkaldes hermed til foreningens ordinære generalforsamling i garderstuen på Hotel Hjallerup Kro, Søndergade 1, Hjallerup KL. 18.00. Dagsorden ifølge vedtægter. Vi mødes Kl. 18.00 til spisning med efterfølgende Generalforsamling samt kammeratlig samvær. Tilmelding senest fredag d. 9 november til Formand Poul Sonne Jensen på Tlf. 22401478 / 98281478 eller mail lyngdrup@mail.tele.dk eller Sekretær Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Vend tilbage til oversigt