Østvendsyssels Garderforening

Algade 15, 9320 Hjallerup
    johnniolesen@outlook.dk

• Om vores forening

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening

Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

• Kommende aktiviteter
    Fredag d. 8 februar2019 samt fredag d. 8 marts 2019

Bowling

Der bowles fredag d. 8 februar 2019. Dette foregår igen på Hals Hotel & Bowlingcenter. Der bowles kl. 18.00 med efterfølgende spisning kl. 19.00. Vær venligst opmærksom på at tilmeldingen er bindende.

Tilmelding senest 2 dage før til:

Johnni Olesen på Tlf. 21495187 eller mail johnniolesen@outlook.dk eller

Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Regionsskydning

Regionsskydningen afholdes af Østvendsyssel Garderforening i den første uge i marts. Se meget mere om dette i kommende garderblad.

Tirsdag d. 22 januar 2019 samt tirsdag d. 26 februar 2019

Skydning.

Nu er et nyt år startet. Traditionens tro genoptager vi derfor skydningen. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler. Disse findes på Vodskovvej 103 (ved rundkørslen nord for Vodskov) Der skydes tirsdag d. 22 januar 2019. Skydningen starter kl. 19.00.

Pris for skydning: 20 kr. i startgebyr samt 1 kr. pr. skud.

Tilmelding senest 2 dage før til:

Kim Tøttrup på Tlf. 40850415 / 24988900 mail: nyfaurholt@c.dk eller

Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Tirsdag d. 5 marts 2019

Regionsskydning.

Regionsskydningen afholdes af Østvendsyssel Garderforening. Skydningen foregår tirsdag d. 5 marts kl. 18.00. i Vodskov Skytteforenings lokaler på Vodskovvej 103, 9310 Vodskov. Invitation bliver sendt til formanden af deltagende garderforeninger.

Vend tilbage til oversigt