Østvendsyssels Garderforening

Algade 15, 9320 Hjallerup
    johnniolesen@outlook.dk

• Om vores forening

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening

Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

• Kommende aktiviteter
    Tirsdag d. 12 november 2019. Ordinær Generalforsamling.

Der indkaldes hermed til foreningens ordinære generalforsamling i Vodskov Skytteforenings lokaler, Vodskovvej 103, 9310 Vodskov (ved rundkørslen nord for Vodskov) KL. 18.00.

Dagsorden ifølge vedtægter.

På valg er Morten G Jessen samt Jacob Dam Rasmussen. Begge er villig til genvalg.

Vi mødes Kl. 18.00 til spisning med efterfølgende Generalforsamling samt kammeratlig samvær.

Inden spisning er der mulighed for at prøve at skyde med pistol. Dette er egenbetaling.

Pris for spisning inklusiv snaps ad libitum 150 kr. Øl og vand købes til fordelagtige priser.

Tilmelding senest fredag d. 9 november til

Formand Johnni Olesen på 21495187 eller mail johnniolesen@outlook.dk eller

Sekretær Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Torsdag d. 14 november 2019 samt torsdag d. 05 december 2019.

Skydning

Efteråret er over os. Traditionens tro genoptager vi derfor skydningen. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler. Disse findes på Vodskovvej 103 (ved rundkørslen nord for Vodskov) Der skydes torsdag d. 14 november samt torsdag d 5 december. 2019. Skydningen starter kl. 19.00.

Tilmelding senest 2 dage før til:

Kim Tøttrup på Tlf. 40850415 / 24988900 mail: nyfaurholt@c.dk eller

Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Skydningen 2020 er fastsat til d 23 januar samt 27 februar.

Fredag d 24 januar 2020 Portvinssmagning

Her er muligheden for at få udfordret smagsløgene i en eksklusiv portvinssmagning. Vi skal smage 8 – 10 forskellige portvin. Til smagningen bliver der serveret en flot osteanretning. Denne anretning kan betragtes som et måltid. Portvinssmagningen forventes en varighed på 3 – 4 timer.

Vi mødes fredag d. 24 januar ved Vin Gaven, Vodskovvej 44, Vodskov. Her vil Morten Kristensen, butikken ejer, guide os gennem portvinens mange smage og finurlige finesser med sjove anekdoter. Morten Kristensen er tidligere Brugsuddeler i Vodskov. I 2007 realiserede Morten sin store drøm, at åbne sin egen vinbutik. Siden har han ikke set sig tilbage. Morten rejser rundt i hele verden for selv at finde og udvælge de bedste vine til sin butik. Morten arrangere vinrejser f.eks. til U.S.A, Portugal, Afrika, samt mange andre lande. Ligeledes er han medarrangør af mange forskellige smagninger af mad, vin, øl og spiritus. Morten er også et aktivt medlem af Vodskov Erhvervsforening, hvor han har været med i bestyrelsen gennem mange år.

Gå ikke glip af denne enestående mulighed, for at opleve portvinens mange muligheder.

Pris for dette fantastiske arrangement er 250 kr. Tilmelding senest mandag d. 6 til Jacob på jdamrasmussen@gmail.com eller tlf. 24480186

Vend tilbage til oversigt