Østvendsyssel (GF 77)

lyngdrup@mail.tele.dk

Generalforsamlingsreferat

Kort om os

Østvendsyssel Garderforening er en forening med stolte traditioner. Foreningen blev oprettet i november 1971. I Foreningen er alle aldre repræsenteret, ung som ældre. Hygge og kammeratlig samvær sættes i højsædet. Foreningen har egen Garderstue, hvor der årligt holdes en julefrokost med alt hvad dertil hører. Stuen bliver flittigt brugt til hyggelige stunder sammen med foreningens medlemmer. Af faste aktiviteter kan blandtandet nævnes bowling om foråret og skydning med salonriffel i vintermånederne. Af andre arrangementer kan nævnes. Guidet rundvisning i Musikkens Hus i Aalborg, guidet rundvisning på Bangsbo Fort, virksomhedsbesøg ved Aalborg Beredskabscenter og Nordjyske Avis samt meget mere. Lyde ovenstående spændende, kontakt nedenstående for at blive medlem af Østvendsyssel Garderforening

Garderstuen findes på Hotel Hjallerup Kro.

Aktivitetskalender

Skydning

Tirsdag d. 23 januar, tirsdag d. 13 februar samt tirsdag d. 13 marts 2018

Vinteren banker på døren. Traditionens tro genoptager vi derfor skydningen. Skydningen foregår i Vodskov Skytteforenings lokaler. Disse findes på Vodskovvej 103 (ved rundkørslen nord for Vodskov) Der skydes tirsdag d. 23 januar, tirsdag d. 13 februar samt tirsdag d. 13 marts. Skydningen starter kl. 19.00.

Pris for skydning: 20 kr. i startgebyr samt 1 kr. pr. skud.

Tilmelding senest 2 dage før til:

Carsten Christensen på Tlf. 22523245 eller

Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com

Bowling

Fredag d. 9 februar samt fredag d. 2 marts 2018

Der bowles fredag d. 9 februar, samt fredag d. 2 marts 2018. Denne gang bliver det i Hals Hotel & Bowlingcenter. Begge dage bowles der kl. 18.00 med efterfølgende spisning kl. 19.00. Vær venligst opmærksom på at tilmeldingen er bindende

Tilmelding senest 2 dage før til:

Johnni Olesen på Tlf. 21495187 eller mail johnni-mette@stofanet.dk eller
Jacob Dam Rasmussen på Tlf. 24480186 eller mail jdamrasmussen@gmail.com