Garderforeningen for Nordjylland

Adresseliste, bestyrelse & kalender
    www.gfnordjylland.dk

• Om vores forening

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.

Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:

Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.

Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

• Kommende aktiviteter
    TIRSDAG D. 8. OKT. KL. 19.30 SKYTTELAUGET

Med fokus på det kammeratlige samvær afholder Skyttelauget sky-deaften men også med kortspil og rafling. Stedet er som sædvanlig skydebanerne på Gl. Lindholm Skole. Tilmelding senest 6/10 til Flemming Hassing tlf. 98 38 31 22 hassing.flemming@gmail.com

TIRSDAG D. 22. OKT. KL. 19.30 SKYDEAFTEN MED DAMER