Garderforeningen for Nordjylland

Adresseliste, bestyrelse & kalender
    www.gfnordjylland.dk

• Om vores forening

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.

Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:

Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.

Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

• Kommende aktiviteter
    TIRSDAG D. 13. AUG. KL. 18:30 GRILLAFTEN:

Vi starter traditionen tro med vor traditionelle Grillaften. Stedet er i år SKIPPER CLEMENT NATUR-LEGEPLADS, Sandmosevej 1, 9440 Aabybro. Det er nødvendigt med tilmelding til arrangementet senest 9/8. Husk at medbringe tallerkner, bestik og glas, samt drikkevarer til maden samt kaffe. Ring til Olav Vibild på tlf.28143501 eller skriv til e-mail: kon-takt@gfnordjylland.dk

TORSDAG DEN 5. SEP. FLAG-DAG FOR DE DANSKE SOLDATER:

Det endelige program kan ses i dagspressen, og man er meget vel-kommen til at ringe til formanden Olav Vibild tlf. 28143501.

Vend tilbage til oversigt