Garderforeningen for Nordjylland

Adresseliste, bestyrelse & kalender
    www.gfnordjylland.dk

• Om vores forening

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.

Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:

Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.

Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

• Kommende aktiviteter
    TIRSDAG DEN 12. MARTS KL. 19.30 SKYTTELAUGETS SKYDEAFTEN

På Gl. Lindholm Skole arrangerer Skyttelauget skydeaften med rafling og kortspil. En dejlig og hyggelig aften, hvor det specielle garderkammeratskab opleves på bedste vis. Alle Garderforeningens medlemmer er meget velkomne til disse hyggelige skydeaftener. Tilmelding senest 11/3 til oldermand Flemming Hassing tlf.: 98 38 32 22.

Vend tilbage til oversigt