Garderforeningen i Nordjylland

Adresseliste, bestyrelse & kalender
    www.gfnordjylland.dk

• Om vores forening

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.

Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:

Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.

Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

• Kommende aktiviteter
    Flagdag for danske soldater 05-09, kl. 10:00

Vi mødes på Gl. Torv. Se nærmere i dagspressen.

Fisketur med Jagtlauget 09-09, kl. 09:00

Jagtlauget inviterer på fisketur. Det er for hele familien og gælder for alle medlemmer af GF Nordjylland. Vi besøger Serritslev Fiskepark, Ågårdsvej 35A, 9700 Brønderslev. Vi mødes kl. 9.00 og slutter kl. 13.00 med grillpølser, øl, og vand. I alt 4 timers fiskeri.

Der må bruges een fiskestang pr. deltager. Konkurrencer med præmier i løbet af dagen. Pris kr. 130 pr. deltager. Der er begrænsede pladser, så tilmelding er efter først til ”mølle” princippet. Tilmelding senest mandag d. 3. september til Henrik Pape.: tlf. 22747722 – henrikburskovpape@gmail.com

Fugleskydning 11-09, kl. 19:30

Vor traditionelle fugleskydning på Gl. Lindholm Skole, hvor vi glæder os til at se alle Garderforeningens medlemmer dyste om at blive årets fuglekonge. En hyggelig og gemytlig aften. Tilmelding senest 10/9 til oldermand Flemming Hassing tlf: 9838 3122 eller skriv en e-mail til kontakt@gfnordjylland.dk

Gardergolf 16-09, kl. 08:30

Vi mødes i Aalborg Golfklub, Jægerprisvej 35, 9000 Aalborg. Tilmelding senest d. 10-9 til Niels Thygesen tlf.: 81 21 00 60 mail: kontakt@gfnordjylland.dk

Skydning og kammeratskabsaften 09-10, kl. 19:30

GF Nordjylland arrangerer efterårets GarderGolf turnering for hele region 1’s Garderforeninger. Sted: Aalborg Golfklub, Jægersprisvej 35, 9000 Aalborg.  Greenfee SGN klubber kr. 275 øvrige kr. 550. Match-fee kr. 125,00 inkl. frokost (pariserbøf). Præmier: Formandens vandrepokal uddeles bedste GF medlem. Desuden er der præmier til de 3 bedste golfere. Endvidere er der præmie til den der kommer tættest på hul i et slag på green på alle par 3 huller.

Efter spisningen er der præmieoverrækkelse under kaffen. Vi håber, som sædvanlig på et stort fremmøde til denne golfdag. Der er mulighed for at tage en ledsager med.

Vil du med? Bindende tilmelding med oplysning om DGU nr. og handicap senest 10. september  til sekretær Niels Christian Thygesen tlf. 81210060 eller på kontakt@gfnordjylland.dk

Garderjagt kl. 09:00

Sted og dato endnu ej fastlagt.

Generalforsamling 06-11, kl. 18:00

Vi mødes i Papegøjehaven, Aalborghallen. Indkaldelse udsendes med brev eller mail. Tilmelding senest d. 1-11 til Olav Vibild tlf.: 28 14 35 01 mail: kontakt@gfnordjylland.dk

Skydning og kammeratskabsaften 13-11, kl. 19:30

Vi mødes på Gl. lindholm Skole. Tilmelding senest d. 12-11 til Fl. Hassing tlf.: 98 38 31 22 mail: Hassing.flemming@gmail.com

Julebankospil 06-12, kl. 18:30

Vi mødes i Papegøjehaven, Aalborghallen.

Vend tilbage til oversigt