Garderforeningen for Nordjylland

Adresseliste, bestyrelse & kalender
    www.gfnordjylland.dk

• Om vores forening

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.

Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:

Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.

Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

• Kommende aktiviteter
    Gardergolf 16-09, kl. 08:30

Vi mødes i Aalborg Golfklub, Jægerprisvej 35, 9000 Aalborg. Tilmelding senest d. 10-9 til Niels Thygesen tlf.: 81 21 00 60 mail: kontakt@gfnordjylland.dk

Skydning og kammeratskabsaften 09-10, kl. 19:30

GF Nordjylland arrangerer efterårets GarderGolf turnering for hele region 1’s Garderforeninger. Sted: Aalborg Golfklub, Jægersprisvej 35, 9000 Aalborg.  Greenfee SGN klubber kr. 275 øvrige kr. 550. Match-fee kr. 125,00 inkl. frokost (pariserbøf). Præmier: Formandens vandrepokal uddeles bedste GF medlem. Desuden er der præmier til de 3 bedste golfere. Endvidere er der præmie til den der kommer tættest på hul i et slag på green på alle par 3 huller.

Efter spisningen er der præmieoverrækkelse under kaffen. Vi håber, som sædvanlig på et stort fremmøde til denne golfdag. Der er mulighed for at tage en ledsager med.

Vil du med? Bindende tilmelding med oplysning om DGU nr. og handicap senest 10. september  til sekretær Niels Christian Thygesen tlf. 81210060 eller på kontakt@gfnordjylland.dk

SØNDAG DEN 28. OKT. kl. 09.00: GARDERJAGT PÅ FLINTEGAARDEN

Jagtlauget afholder garderjagt hos vore medlemmer Per og Poul Faurholt. Indbydelse med nærmere adresse udsendes til alle jagtinteresserede medlemmer af GF Nordjylland. Er du interesseret så ring til oldermand Jesper Svarre tlf: 20333640.

Generalforsamling 06-11, kl. 18:00

Vi mødes i Papegøjehaven, Aalborghallen. Indkaldelse udsendes med brev eller mail. Tilmelding senest d. 1-11 til Olav Vibild tlf.: 28 14 35 01 mail: kontakt@gfnordjylland.dk

Skydning og kammeratskabsaften 13-11, kl. 19:30

Vi mødes på Gl. lindholm Skole. Tilmelding senest d. 12-11 til Fl. Hassing tlf.: 98 38 31 22 mail: Hassing.flemming@gmail.com

Julebankospil 06-12, kl. 18:30

Vi mødes i Papegøjehaven, Aalborghallen.

Vend tilbage til oversigt