Garderforeningen for Nordjylland

Forening nr. 10 – stiftet 24. marts 1908

Om foreningen

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.
Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:
Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.
Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

Kommende aktiviteter

TIRSDAG DEN 26. NOV. KL. 19.30 SKYTTELAUGET
Med Fokus På Det Kammeratlige Samvær Afholder Skyttelauget Skydeaften Men Også Med Kortspil Og Rafling. Stedet Er Som Sædvanlig Skydebanerne På Gl. Lindholm Skole. Tilmelding Senest 24/11 Til Flemming Hassing Tlf. 98 38 31 22 Hassing.Flemming@Gmail.Com
TIRSDAG DEN 3. DECEMBER KL. 18.30 JULESAMMENKOMST I PAPEGØJEHAVEN I AALBORGHALLEN
En Aften For Hele Familien. Vi Har Vores Traditionelle Ande- Og Gavespil Med Overraskelser. I Får Alle De Bankoplader, I Kan Overse, Dog Max. 6 Pr. Spiller, For Kun 40,- Kr. Pr. Deltager, Børn Under 13 År Spiller Grats. Vi Er Naturligvis Taknemmelige For Gaver Fra Vores Medlemmer, Og Derudover Udlover Gfn 5 Flotte Julekurve (Til En Værdi Ca. Kr. 300,- Pr. Stk.) Og Naturligvis 10 Dejlige Store Ænder, Rødvin, Kaffe Og Andre Overraskelser. I Pausen Kan Der Købes Kaffe Mv.
Tilmelding Ikke Nødvendig. Snyd Ikke Dig Selv Og Familien For Denne Dejlige Aften.
SØNDAG DEN 8. DEC. KL. 09.00: GARDERJAGT PÅ FLINTEGAARDEN
Jagtlauget Afholder Garderjagt Hos Vore Medlemmer Per Og Poul Faurholt. Indbydelse Med Nærmere Adresse Udsendes Til Alle Jagtinteresserede Medlemmer Af Gf Nordjylland. Er Du Interesseret Så Ring Til Oldermand Jesper Svarre Tlf: 20333640.
TIRSDAG DEN 7. JANUAR KL. 19.30 SKYTTELAUGET
Med Fokus På Det Kammeratlige Samvær Afholder Skyttelauget Skydeaften, Hvor Der Også Er Mulighed For Kortspil Og Rafling. Stedet Er Som Sædvanlig Skydebanerne På Gl. Lindholm Skole. Tilmelding Senest 5/1 Til Flemming Hassing 98383122.

Kontaktinformationer

JAN-80 Olav Vibild