Nordjylland (GF 10)

8446dacea6-Symboler-Ny_fane_2

Kort om os

Stiftet i Aalborg den 24 marts 1908

Foreningens formål er, at samle gamle gardere og vække og styrke deres loyalitet overfor konge/dronning, fædreland og landets forsvar, og danne rammen om de steder, hvor gamle gardere kan genfinde den tone og ånd samt det kammeratskab som de lærte at holde af under tjenesten ved Den Kongelige Livgarde, og i øvrigt at samarbejde med andre forsvarsvenlige organisationer.

Garderforeningen for Nordjylland (GFN) har en bestyrelse, samt et par laugs bestyrelser, som består af:

Skyttelauget, der arrangerer diverse skydeaktiviteter og Jagtlauget der arrangerer et antal fællesjagter i GFN regi. Derudover arrangeres der bowling aftener samt GarderGolf dage, hvor der dystes i forenings regi eller regions regi.

Medlemsskabet af GFN giver adgang til alle GFN og laugenes arrangementer.

Aktivitetskalender

TIRSDAG DEN 14. NOV. kl. 19.30 SKYTTELAUGET.

Med fokus på det kammeratlige samvær afholder Skyttelauget skydeaften men også med kortspil og rafling. Stedet er som sædvanlig skydebanerne på Gl. Lindholm Skole. Tilmelding senest 13/11 til Flemming Hassing tlf. 98 38 31 22 hassing.flemming@gmail.com

TIRSDAG DEN 28. NOV. KL.19.30 TRÆNINGSSKYDNING.

Skyttelauget arrangerer i vinterens løb en række træningsaftener, hvor medlemmerne af GF Nordjylland kan forbedre deres skydefærdigheder. Aftenen er koncentreret omkring skydetræning. Der vil være instruktør til stede. Tilmelding ikke nødvendig, du skal blot møde op til skydetræning. Du er velkommen til at tage børn eller børnebørn med til træningsskydningen.

TIRSDAG DEN 12. DECEMBER KL. 18.30 JULESAMMENKOMST I PAPEGØJEHAVEN I AALBORGHALLEN.

En aften for hele familien. Vi har vores traditionelle ande- og gavespil med overraskelser. I får alle de bankoplader, I kan overse, dog max. 6 pr. spiller,  for kun 40,- kr. pr. deltager, børn under 13 år spiller grats. Vi er naturligvis taknemmelige for gaver fra vores medlemmer, og derudover udlover GFN 3 flotte julekurve (til en værdi ca. kr. 500,- pr. stk.) og naturligvis 10 dejlige store ænder, rødvin, kaffe og andre overraskelser. I pausen kan der købes kaffe mv.

Tilmelding ikke nødvendig. Snyd ikke dig selv og familien for denne dejlige aften.

Se mere her