Garderforeningen for Hadsund & Omegn

9560 Hadsund
    nielsvestergaard@privat.dk

• Om vores forening

Foreningen har p.t. 40 medlemmer heraf er 26 personer boende i Mariager Fjordkommune, 6 medlemmer i Region Midt Vest, 6 i Region Nordjylland og 2 personer i Københavns Omegn. Foreningen har et fint samarbejde med Marineforeningen i Hadsund, vi mødes to – tre gange om året til en film eller efter foredrag, hvor foreningerne på skift er arrangør. Vores årlige generalforsamling holdes i Marinestuen med deltagelse af mellem 10 – 15 gl. gardere. Tidligere havde vi en årlig fugleskydning ved et af vore medlemmer desvære kom der for få skytter. Gennemsnitsalderen på medlemmerne er omkring ca. 67 år.

• Kommende aktiviteter
    Bowling

I Hobro onsdag den 30. januar 2019 kl. 19.00. Tilmelding senest den 26. januar 2019 til formanden

Filmaften

Tirsdag den 26.februar 2019 kl. 19,00 viser Hans Flou hans ny film “Slotte og Herregårde i Østhimmerland” i Marineforeningen, Bådstræde i Hadsund. Vi er bl.a inde på Lindenborg, Wiffertsholm og Kongstedlund. Der vil blive serveret et mindre traktement modbetaling. Tilmelding til undertegnede seneste lørdag den 23. februar 2019.

Vend tilbage til oversigt