Generalforsamling nr. 104

Himmerlands Garderforening inviterer hermed alle gamle garderkollegaer til generalforsamling og julefrokost  med ledsagere tirsdag den 4. december 2018 kl. 17.30 på  Restaurant Messen, Messevej 1, 9600  Aars.

Dagsorden ifølge vore vedtægter er udsendes primo november 2018 til alle medlemmer via mail eller brev.

Efter julefrokosten foredrag af vort medlem jan-58 Bent Knudsen ”Fra Livgarden til USA.

Tilmelding på e-mail: garder@himmerlandsgf.dk eller nov-61 Kjeld Sørensen SMS/mobil 2174 7775 snarest og senest søndag den 2. december 2018 kl. 18.00. Alle gamle. Gardere med ledsagere er velkommen.

Kl. 17.30 ankommer alle

Kl. 17.45 vil Himmerlands GF medlemmer afholde generalforsamling nr. 104. Ledsagere mødes i tilstødende lokale. Underholdning: Pakkespil, medbring gave kr. 25,00.

Kl. 19.00 Vil i i fællesskab nyde Restaurant Messens julefrokost. Efter indtagelse af maden vil der blive uddelt jubilæumstegn.

Kl. 21.00 Foredrag. Før foredrag serveres kaffe/te og småkager.

Kl. 22.00  Fanen føres ud.

Garder Præmiebowling – Region 1

Tid: Onsdag den 30.januar 2019 kl. 19,00

Sted: Bowling Fun, Jyllandsvej 15, 9500 Hobro.

Vi mødes kl. 18,30. Efter en times bowling fra kl. 19,00-20,00 (der bliver isat gul kegle) samles vi til fælles franskbrød med ost og kaffe for en pris på kun kr. 100,00 inkl. leje af sko.

Der bowles i to præmierækker en dame- og herre række med præmie for hver 5 deltager i 2 spil og en holdturnering, hvor de 4 bedste gardere væltede kegler fra hver forening i 2 spil tæller med i DG regi C-række, samt når gul kegle er i spids, og alle kegler vælter belønnes deltager med en præmie, Under kaffen vil de udsatte vinpræmier blive uddelt.

Der er mulighed for at tage en ledsager med. Vi håber på et stort fremmøde til denne bowlingaften.

Vil du/I  foreningen med? Bindende tilmelding senest den 16 .januar 2018 kl. 12,00 på mail:

garderr@himmerlandsgf.dk  eller nov-61 Kjeld Sørensen SMS/mobil 2174 7775 .